مرد را به عقلش نه به ثروتشزن را به وفايش نه به جمالشدوست را به محبتش نه به کلامشعاشق را به صبرش نه به ادعايشمال را به برکتش نه به مقدارشخانه را به آرامشش نه به اندازه اشاتومبيل را به کاراییش نه به مدلشغذا را به کيفيتش نه به کميتشدرس را به استادش نه به سختیشدانشمند را به علمش نه به مدرکشمدير را به عمل کردش نه به جایگاهشنويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايششخص را به انسانيتش نه به ظاهرشدل را به پاکیش نه به صاحبشجسم را به سلامتش نه به لاغریشسخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش
باهوش....دوست داشتني....خوشگل....جذاب و از همه مهمتر مغرووووووووووووووور
1392/05/16 - 10:17 ( لايک توسط 1 کاربر )آبی
1392/05/16 - 10:18 ( لايک توسط 1 کاربر )

1392/05/16 - 10:19 ( لايک توسط 1 کاربر )زرد "مهربون"
1392/05/18 - 14:02 ( لايک توسط 1 کاربر )آبی-زرد!
1392/05/21 - 16:03 ( لايک توسط 1 کاربر )