یافتن پست: #دوست

saman
saman
در CARLO

اگه از کنار یه گنجیشک رد شدی و نپرید،یه وقت فکر نکنی که دوستت داره، تو رو آدم حساب نکرده!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:22
+3
saman
saman
در CARLO

تو زیبا، تو خانوم، تو با وقار، تو دوست داشتنی، تو چشم قشنگ،>>


اونوقت من چی؟ یه دروغ گو>>

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــه کسـی میـدانـد چـه حـس بدیـست

بـا تمــامــ احساسـت بـه دیـدن کسـی بـروی

کـه خـودش را آمـاده کـرده تـا بـه تـو بگـویـد

دیگـر دوستـ ــــت نــدارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:23
saman
saman
در CARLO

اگه كسی بهت گفت: دوستت دارم میمیرم برات فدات شم تمام زندگیمی... زود باور نكن!


اگه میخوایی امتحانش كنی...


بهش بگو: كارت سوختتو به من قرض میدی؟!


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/15 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:08
+2
roya
roya
در CARLO
سلامتی پسری که به دوست دخترش دست نزد گفت شاید مال من نباشه...
داستانهای تخیلی...
برگرفته از کتاب پینوکیو..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:03
+2
saman
saman
در CARLO

جملات کلیدی پزشکان:


- اين بيماري شما بايد فوري درمان بشه


يعني من ماه بعد قرارهبرم مسافرت و معالجه اين بيماري خيلي ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتيبش رو بدم!


- خوب بگيد ببينم مشکلتون از کي شروع شد؟


يعني من از بيماريتون چيزينفهميدم و ايده‌اي هم ندارم و اميدوارم شما خودتون سرنخي به من بدين!


- يک وقتديگه از منشي براي آخرهاي اين هفته بگير


يعني من امروز با دوستام دوره دارم،بايد برم. زودتر بزن به چاک!


- هم خبرهاي خوب و هم خبرهاي بد براتون دارم


يعني خبر خوب اينه که من قراره يه ماشين جديد بخرم و خبر بد اينکه شما بايد پولاونو بدين!


- من به اين آزمايشگاه اطمينان دارم بهتره آزمايشهاتون را اونجاانجام بدين


يعني من 40 درصد از پول آزمايش بيماراني که به اونجا معرفي مي­کنمرا مي‌گيرم!


- دارويي که براتون نوشتم داروي خيلي جديديه


يعني من دارميه مقالة علمي مي­نويسم و مي­خواهم از شما مثل موش آزمايشگاهي استفاده کنم!


- اگه تا يک هفته ديگه خوب نشديد يه زنگ به من بزنيد


يعني من نمي­دونمبيماريتون چيه شايد خود به خود تا يک هفته ديگه خوب بشه!


- بهتره چند تاآزمايش تکميلي هم انجام بدين


يعني من نفهميدم بيماريتون چيه. شايد بچه‌هايآزمايشگاه بهتون کمک کنن!


- این بيماري الان خيلي شايعه


يعني اين چندمينمريضيه که اين هفته داشتم بايد حتماٌ امشب برم سراغ کتابهاي پزشکي و در مورد اينبيماري مطالعه کنم!


- اگه اين عوارض از بين نرفت هفتة ديگه زنگ بزنيد وقتبگيرين


يعني تا حالا مريضي به اين سمجي نداشتم خدا را شکر که هفتة ديگهمسافرتم و مطب نميام!


- فکر نمي­کنم رفتن پيش فيزيوتراپيست فايده‌اي داشتهباشه


يعني من از فيزيوتراپيستها نفرت دارم نرخ‌هاي ما رو شکستن!


- ممکنهيک کمي دردتون بياد


يعني هفتة پيش دو تا مريض از شدت درد زبونشون رو گازگرفتن!


- فکر نمي‌کنيد اين همه استرس روي اعصابتون اثر گذاشته باشه؟


يعنيمن فکر مي­کنم شما ديوونه هستين و اميدوارم يک روانشناس پيدا کنم که هزينه‌هايدرمانتون رو باهاش قسمت کنم!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه! دوست داره همه چی تموم بشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !!!
.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:19
+2
saman
saman
در CARLO

ميخوام بگم دوستت دارم... ولی نهبه 21 زبان زنده دنيا... بلکه به زبان قلبم... گوش کن: تالاپ..تولوپ

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ