قوانین شاد زیستن : ۱
- اگر شما چیزی را دوست دارید از آن لذت ببرید . ۲
- اگر شما چیزی را دوست ندارید از آن دوری جوئید. ۳
- اگر شما چیزی را دوست ندارید و نمی توانید از ان دوری کنید آن را تغییر دهید.
۴ - اگر شما چیزی را دوست ندارید و نمی توانید از آن دوری کنید و نمی توانید آن را تغییر دهید آن را بپذیرید.
5- با تغییر نگرشتان نسبت به چیزهایی که انها را دوست نمی دارید انها را بپذیرید
گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را میطلبد ؟
در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟
آیا میبینی که تو را میبیند؟
صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟
دوست ندارم که بگویم دوستت دارم.
دوست دارم که بدانی دوستت دارم!
دوست داشتــَن ات ، هــَـوس نيست . . . كـه بــاشـَد و نَبــاشـد ! نفــَـــس اسـت . . . تا بــــاشم . . . تا باشـــي . . .