یافتن پست: #دوست

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
گرگی میان گله رها شد چه میکنی؟

دستت زدست دوست جدا شد چه میکنی؟

وقتی کلید خانه دهد پاسبان به دزد

غارتگری به میل و رضا شد چه می کنی؟

خفاش گرتلاوت خورشید سر دهد

کرکس اگر به جای هما شد چه میکنی؟

گرقامت مقدس دلدادگان شکست

قتل وقتال عشق روا شد چه می کنی؟

خونت اگر حلال شمردند و ریختند

آتش زدند وعشق فناشد چه میکنی؟

در قالب کبوتر اگر جغد جا گرفت

فرضاَ اگر فرشته بلا شد چه میکنی؟

بکشای لب که دل زجفا پاره پاره شد

شیطان اگر به جای خدا شد چه می کنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 10:37
+4
sara
sara
تا امروز از تو نوشتم .  امشب از عشقت انصراف میدهم !  سخت است دوست داشتن تو  خسته ام !!!  می خواهم کمی استراحت کنم شاید فردا دوباره عاشقت شدم . ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 09:49
+5
saman
saman
در CARLO

کمیتة امداد، طی اطلاعیه­ای ضمن تشکر از مردم انساندوست یکی از روستاها،خواست تا لوله­های گاز خانه­های خود را از صندوق­های صدقات دربیاورند!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 09:28
+3
mina
mina
مرد از زن خیلی تنهاتره!!
مرد موهاش بلند نیست که توى بى کسى کوتاهش کنه و اینجورى لج کنه با همه ى دنیا!
مرد نمیتونه وقتى دلش گرفت زنگ بزنه ب دوستش و گریه کنه و خالى بشه!
مرد نمیتونه درداشو اشک کنه!ی اخم خشن میکنه و میچسبونه ب پیشونیش!
ی وقتایی ی جاهایی ب ی کسانى باید گفت:میم مثل مرد!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 09:09
+4
sara
sara
زن که باشی...
هزار بار هم که بگوید:دوستت دارد!!!
بازهم خواهی پرسید:دوستم داری؟؟؟
و ته دلت همیشه خواهد لرزید....... ...
زن که باشی...
هرچقدرهم که زیبا باشی
نگران زیباترهایی میشوی که شاید عاشقش شوند.....
زن که باشی ...
هر وقت که صدایت میکند:خوشکلکم!!!
خدا را شکر میکنی که درچشمان او زیبایی دست خودت نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 09:04
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 01:30
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 01:00
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 00:41
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
رویاهایم رنگشان سبز بود
    مثل همه ی سبز رنگ هایی که دوست دارم
     
تو که رفتی…


نمیدانم چه شد


که خاکستری شد


همه شب رنگ سبز می پاشم به رویاهایم


صبح همه را خاکستری می بینم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 00:12
+5
saman
چه دوستی پاکی دارند کفشها،آن یکی گم میشود ودیگری آواره میشود.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 23:01 توسط SMS
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ