یافتن پست: #دوست

roya
roya
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:08
+4
saman
saman
در CARLO
ﻭﻗﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺘﻮ ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺗﻮ ﺣﺮﺍﺟﯽ ﻫﻢ ﭼﯿﺰ ﺧﻮﺑﯽ ﮔﯿﺮ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﭘﺲ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺟﻠﻮ ﺍﻭﻥ ﺯﺑﻮﻧﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮ 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:02
+2
omid5
omid5
سلام. من omid5 هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:55
+3
roya
roya
در CARLO
زندگی دفتری از خاطره هاست، یک نفر دردل شب، یک نفر دردل خاک، یک نفر همدم خوشبختی هاست، یک نفر همسفر سختی هاست، چشم تاباز کنیم عمرمان میگذرد ماهمه همسفریم آنچه باقیست فقط دوستی و خوبی هاست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:50
+4
roya
roya
در CARLO

امید های کوتاه



از من فاصله بگیر


هربار که به من نزدیک میشوی باور میکنم


هنوز می شود زندگی را دوست داشت


از من فاصله بگیر!


خسته ام از امید های کوتاه....



 


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:44
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:38
+3
-1
roya
roya
در CARLO

معادله هم نشدیم ، کلی آدم دنبال این باشن که بفهمنمون و حداقل دو نفر درکمون کنن !



کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم !


ماکسیما در افغانستان حدود 6 میلیون تومانه ، افغانی هم نشدیم بتونیم ماکسیما بخریم !



علف هم نشدیم حداقل به دهن بزی شیرین بیایم !



عروسک هم نشدیم یکی بغلمون کنه !



شارژر هم نشدیم بقیه رو شارژ کنیم !


شامپو هم نشدیم ملت تو کفمون بمونن !


توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر بخاطرمون خودکشی کنن و دنبالمون بدون

اگه خوشتون اومد لایک و باز نشر کنید تا حسرت به دل نمونیم.......
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:29
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
در برق آن نگاهت هر شب رهایم ای دوست

شاعر شدم که روزی وصفت کنم ای دوست

چشمان پر فروغت میعادگاه عشق است

من آسمان چشمانت را می ستانم ای دوست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:15
+5
saman
saman
در CARLO
به يه جا ميرسي ديگه هيچي برات فرقي نداره
مهم نيست كي رئيس جمهور شه
مهم نيست آينده چي بشه
مهم نيست كسي باهات كار داره
مهم نيست كسي از دستت ناراحت بشه
مهم نيست كسي دوستت داره
مهم نيست دل كسي برات تنگ شده
آروم و بي سر و صدا و گوشه گير ميشي
فرقي نداره موبايلت شارز داره يا نه
مهم نيست خاموش شه
 فقط ميخواي به چيزي فكر نكني
يه هدفون هميشه تو گوشته
همون پشت ميز خوابت ميبره
 نه كاري ميكني
نه برنامه اي داري
چون مهم نيست چي بشه
نه اينكه آدم بي احساس و شلخته اي باشي
نشون دادي تو هر كاري بري موفقي
قبلا اين جوري نبودي
 همش براي شكسته شدن يه سري اعتماد و باوره
خيلي ها به اينجا نميرسن و خودكشي ميكنن
ولي تو حتي مردن و زنده بودنتم واست فرقي نداره
تا چند وقت پيش گير داده بودي ماشين ميخواستي 
الان قانع شدي به چن نخ سيگار و يه چيزي كه قبل و بعدش بزني
اميدوارم هيچ وقت حرفامو نفهمي
چون بايد برسي به اينجا كه بفهمي
منم تا همين جاشو ميدونم
تا حالام نديدم كسي از بعدش حرفي بزنه
ولي اميدوارم عاقبت به خير شيم
{-7-}هممون{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:09
+3
saman
saman
در CARLO
پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که

سر به تن دخترای دیگه نباشه !!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ