یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر به دوست دخترخارجیش میگه:
I love you
دخترمیگه:
I love you too
غضنفر میگه:
I love you Three
دختره میگه ?what
غضنفر میگه:
مگاوات
کیلووات
تف به قبر بابات
بامن یکی بدو نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی وقتا حوصله ی هیچکسو ندارم

گاهی دلم چند تا حرف مهربونانه میخواد!!!

نه به شکل دوستت دارم و یا...

نه به شکل بی تو میمیرم!!!

ساده شاید مثل:

دلتنگ نباش، فردا هم روز خداست....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلخترین حرف: دوستت دارم اما …

شیرین ترین حرف: … اما دوستت دارم

به همین راحتی جابه جایی کلمات، زندگی را دگرگون میکند!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:47
+4
sam
sam
سلام. من sam هستم، از اعضای جدید ... :)
6 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره قیافش مثه خر شرک میمونه ، پی ام داده :

دوست داشتی هیچی نداشتی ، منو داشتی؟^_^

عاخه برادره من شوخیشم زشته به قرآن …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:24
+2
saman
saman
در CARLO

چه زیبا خالقی دارم..



چه بخشنده خدای عاشقی دارم..



که میخواند مرا با آنکه میداندگنه کارم..



اگر رخ بربتابانم,دوباره مینشیندبر سرراهم..



دلم رامی رباید با طنین گرم وزیبایش



که در قاموس پاک کبریایی,قهر,نازیباست



چه زیبا عاشقی را دوست می دارم


دلم گرم است,می دانم که می داند بدون لطف او تنهای تنهایم



خدای من, خدایی خوب می داند



ومی داند که سائل را نباید دست خالی راند



چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید



عزیزم حاجتی داری اگر,اینک بخوان مارا



که من حاجت روا کردن برای بنده ام را دوست می دارم..

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:50
+2
saman
saman
در CARLO

یه روزم دوستای مامانم با دختراشون اومده بودند خونمون


همه داشتند پرتقال پوست میکندند که من وارد شدم !


برخلاف انتظارات شما هیشکی دستشو نبرید !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:47
+2
behzad
behzad

گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد


گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم


خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم ! :))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:15
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دختر وپسری با سرعت ۱۲۰کیلومتر سواربرموتور
دختر:یواشترمن میترسم
پسر:خوش میگذره
دختر:خواهش میکنم
پسر:پس بگودوستم داری
دختر:باشه دوست دارم حالاخواهش میکنم آرومتر
پسر:حالامحکم بغلم کن(دختربغلش کرد)
پسر:میتونی کلاه ایمنی منوبرداری بذاری سرت؟اذیتم میکنه
روزنامه های روز بعد :موتور سیکلتی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت به ساختمانی اصابت کرد .از2 سرنشین موتورفقط1نفر نجات یافت
حقیقت این بود که درسر پایینی پسری که سوار موتور بود متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختربفهمد درعوض خواست که یک باردیگربشنود دوستش دارد
{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 12:41
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


برای من دوست داشتن آخرین دلیل دانایی است اما هوا همیشه آفتابی نیست عشق همیشه علامت رستگاری نیست و من گاهی اوقات مجبورم به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم چقدر خیالش آسوده است چقدر تحمل سکوتش طولانی ست چقدر


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 12:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ