یافتن پست: #دوست

saman
saman
در CARLO

نمی­دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهمرفت اما دوست دارم تا آخرین لحظة بودنم تورا .  . . سرکاربذارم.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 18:01
+4
saman
saman
در CARLO

حق به حقدار برسه خيلي دوستت دارم.


ماهي.


خيلي خشگلي.


مثل توپيدا نميشه.


صورتت به ماه شب 14 ميمونه.


الهي كه من بخورمت.


خوب بسه ديگه از جلوآينه بيام كنار!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بالاخره امروز نوک اتودی رو که دوستم کلاس چهارم ابتدایی فرو کرده بود توی رون پام رو دراوردم !
امیدوارم هنوز نتونسته باشه سر پرگارم رو از باسنش دربیاره!!!
؛)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:29
+3
saman
saman
در CARLO

به اندازة صداقت پینیکیو، رفاقت تام و جری و هوش و زکاوت پت و مت دوستت دارم.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 15:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
♥چیـزی در کلامم نیستــــ
جز دوستتــــ دارم هایی
کهـ واژه نـیستنـــد
مثـل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زننــد♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 14:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمونه بدی شده !
حتی با افزودنی های غیرمجاز هم
اعتباری به ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 13:28
+1
saman
saman
در CARLO

دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه­داشتنشان سخت تر است. پس لطفاً در حفظ و نگهداری من کوشا باشید!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 13:24
+1
saman
saman
در CARLO

اگر می­بینی اینقدر دوستت دارم... اگر می­بینی فدات می­شم... اگر می­بینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمی­کنم...


باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 11:25
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
(خانه ی دوست کجاست؟)در فلق بود که پرسید سوار.

آسمان مکثی کرد.

رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید

و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت

نرسیده به درخت،

کوچه باغیست که از خواب خدا سبزتر است

و در آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت آبی است.

میروی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ،سر بدر می آرد،

پس به سمت گل تنهایی می پیچی،

دو قدم مانده به گل،

پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی

و تورا ترسی شفاف فرا میگیرد

در صمیمیت سیال فضا،خش خشی می شنوی

کودکی میبینی

رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور

و از او می پرسی

خانه دوست کجاست؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 11:16
+6
saman
saman
در CARLO

اندازة تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم... از طرف فلج مادر زاد!


اندازة تمام سلولهای وجودم دوستت دارم... از طرف یک تک سلولی! نه بابا شوخی کردم تو که نفس منی... از طرف یه مرده!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 11:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ