دوست داري بگم ميخواهم هر روز صبح با صدات بيدار شم، بعد بگم با ساعتم بودم؟دوست داري بگم چرا رفتي؟ بعد بفهمي با برق بودم؟ دوست داري بگم هر جاباشيپيدات ميکنم بعد بفهمي با دسته کليدم بودم؟ دوست داري بگم دوستت دارم، بعد فکر کني ... نه ديگه اين دفعه با خودت بودم.
حس بدی دارم تنهایی شکستن با وجود اینکه بدونی چند نفر دوست دارن خیلی بده اینکه فقط به خاطر اونا تحمل کنی و بازم مثل همیشه در جواب سوالاشون بگی خیلی خوبم و بزنی زیر خنده تو دنیات ماسک زندگیت بهم چسبیده