یافتن پست: #دوست

saman
saman
در CARLO

خدا رو دوست دارم چون:


آي ديش هميشه روشنه


به همة پي ام ها جواب ميده


حرفاي آدمرو سند توآل نمي­كنه


هيچ كسي رو ايگنور نمي­كنه


خدا رودوست دارم چون، خداست.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 13:30
+2
saman
saman
در CARLO

اگه تو رو دوست دارم خيلي زياد! خاک بر سرم!


اگه توي اوني که دلم مي­خواد حتماًخرم!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 13:00
+2
saman
saman
در CARLO

دوست داري بگم ميخواهم هر روز صبح با صدات بيدار شم، بعد بگم با ساعتم بودم؟دوست داري بگم چرا رفتي؟ بعد بفهمي با برق بودم؟ دوست داري بگم هر جاباشيپيدات ميکنم بعد بفهمي با دسته کليدم بودم؟ دوست داري بگم دوستت دارم، بعد فکر کني ... نه ديگه  اين دفعه با خودت بودم.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 12:55
+2
saman
saman
در CARLO

خيلي دوستت دارم يه روزميام دنبالت و مي­برمت جاييكه دست هيچكس بهت نرسه... قربانت... عزرائيل!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 11:52
+2
saman
saman
در CARLO

دستانم را بر کمرت حلقه ميزنم. لبانم را بر لبانتميگذارم و از عصارة وجودت ميمکم با تمام وجود فرياد ميزنم: دوستت دارم شيشهنوشابه!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 11:29
+2
afdwaafxb8
afdwaafxb8 (مسدود)
سلام. من afdwaafxb8 هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:37
+3
saman
saman
در CARLO
تولدت مبارک دوست عزیز
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/15 - 10:30]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:09
+3
saman
saman
در CARLO

خرسها با يک ظرف عسل خر مي­شن. اسب با چند حبه قند. طوطي با تخمه. سگ بااستخوان. راستي تو هنوز موز دوست داري؟

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 09:38
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi



@arash-tavanaei

دو چیز هیچ وقت از یاد آدم نمیره: -دوستای خوب -روزهای خوب یک چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره: روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:34
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


حس بدی دارم تنهایی شکستن با وجود اینکه بدونی چند نفر دوست دارن خیلی بده اینکه فقط به خاطر اونا تحمل کنی و بازم مثل همیشه در جواب سوالاشون بگی خیلی خوبم و بزنی زیر خنده تو دنیات ماسک زندگیت بهم چسبیده


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ