یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما عادت کردیم وقتی فیلم به تیتراژ رسید:

اگه توی خونه باشیم دستگاه رو خاموش کنیم،

اگه توی سینما باشیم سالن رو ترک کنیم!

ما توی زندگیمون هیچ وقت کسانی که

زحمت های اصلی رو برای ما می کشن نمیبینیم،

ما فقط دوست داریم کسانی رو ببینیم که برامون نقش بازی می کنن …
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق به دو راهی نیاز ندارد من به عشق یک طرفه باور دارم چرا که عشق خداست و خداوند تمامی انسان ها را دوست دارد. خواهی نخواهی ما به عشق * او * باز خواهیم گشت.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند

نه هر روز یک نفر را !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا پسر همسایه اونوریمون گفت : عزیزم واسم ایمیل درست میکنی منم بیام هور گفتم فردا.
فردا اومد گفت:
ﺳﺎﺧﺘﯽ؟ ، ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﺭﻩ...
ﮔﻔﺖ : ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ ، ﻓﻘﻂ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺩﻭﺳﺘﺎﻣﻮ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻨﻢ ، ﯾﺎ ﺍﻭﻧﺎ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﻡ ﮐﻨﻦ !!!! |:

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﻣﺒﺎﺭﮐﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﻋﻤﺮ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﮐﻢ ﮐﻦ ﺑﻪ ﻋﻘﻞ ﺍﯾﻦ پسر ﺑﯿﮕﻨﺎﻩ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻦ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر باید اینقدر ابهت داشته باشه که وقتی به دوست دخترش زنگ زد , دختره بگه : اوه اوه اقامون زنگ زد ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره : هه هه
دختره : دوستت دارم
پسره : هه هه
دختره : میمیرم برات
پسره : هه هه
دختره : امروز تصمیم گرفتم بیام خونتون
پسره : إ ؟ جدی ؟ ساعت چند ؟
دختره : هه هه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:00
+2
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:28
+3
ALIA
ALIA
سلام. من ALIA هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:07
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
17 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:06
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چند حقیقت در مورد ادمها:
وقتی کسی حتی به چیزای کوچیک و الکی میخنده مطمءن باشید عمیقا غمگینه
وقتی کسی نمیتونه گریه کنه نشون دهنده ی ضعف اونه
اگر کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی میشه یعنی خیلی دوستت داره
پس الکی قضاوتشون نکنیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ