یافتن پست: #دوست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
من باز اینجا از همه دختر و پسرها بابت پست های ضد پسر و دختر معذرت می خوام

بعضی از دختر خانوم های گل سایت از پست های من ناراحت نشند


چون دیدم بعضی از کاربران دارن ضد پسر پست میذارند فکر نکنند خبریه و چون دختر هستن هر چی دوست دارند بگند اگر پست های اون عزیزان کسی را ناراحت نمی کنه پس شما دختر ها هم از پست

های ضد دختر من ناراحت نشید چون توهین به کسی نیست ممنون از همتون




@arash-tavanaei
@soha_musavi
@mahtab_94
@28000
@Malo0o0os
@a-sh-f-2
@A-Sh-F
@eli20
@ashkani
@tiyam
@mohammadmahdi
@mina110m
@alireza_rad
@sahar_k
@asalam
@Nedaa
@mohamadkazemi
@AsiyE
@jojoo
@bahari
@sanaaz
@arch_girl
@saman
@mina110m
@moricarlo
@fingilii
@sanaz-jooooooon-
@korosh
@roya66
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/11 - 02:20]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:19
+5
be to che???!!
be to che???!!
قدیما تا به دوست پسرت میگفتی:

 


 تو خیابون بهم متلک گفتن.


 


 جوش میاورد و داد میزد:


 


 کی گفته برم فلان فلانش کنم.


 


 اما حالا تا به دوست پسرت میگی:


 


 بهم متلک گفتن. میگه:


 


 بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم


 


ی همچین پسرای داریم ما

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:11
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شوهره میاد خونه به زنش میگه:


من برای شام دوستمو دعوت کردم خونه مون


زنش میگه: چرا این کار رو کردی، ببین خونه چقدر بهم ریخته است


ظرفا کثیفن، هیچی هم برای خوردن تو یخچال نیست


شوهره میگه: میدونم ولی اشکالی نداره


زنه میگه: اگه میدونی، پس چرا دوستت رو دعوت کردی؟


شوهرمیگه: آخه اون زده به سرش بره زن بگیره

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:05
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زن از شوهرش می پرسه:

عزیزم ، تو منو دوست داری؟


مرد میگه : خوب معلومه عزیزم ،

اگه دوست نداشتم چطور می تونستم

هر شب بیام خونه پیشت وقت و عمرم رو تلف کنم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:47
+2
be to che???!!
be to che???!!

نحوه جستجو در گوگل : دخترا : دانلود آلبوم جديد شادمهر پسرا : آلبومي كه تو ماشين دوستم ميخوند رو مي خوام !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:46
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زن به شوهرش میگه :

تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند..

به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه :

نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:42
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:11
+4
be to che???!!
be to che???!!

از يه جايي به بعـد . . .


مـرض چكـــ كردن موبايلتــــ خوبــــ ميشه

حتي يه وقتايي يادتــــ ميـره گوشي داري

ديگه دلشوره داري كه گوشيتو جا بذاري

يا اس امـ اسي بي جوابــــ بمونه


از يه جايي به بعـد . . .

ديگه دوستــــ نداري هيچ كس رو

به خلوتــــ خودتــــ راه بدي

حتي اگه تنهايي كلافه اتــــ كرده باشه


از يه جايي به بعـد . . .

وقتي كسي بهتــــ ميگه دوستتــــ دارمـ

لبخنـد ميزني و ازش فاصله ميگيـري


از يه جايي به بعـد . . .

هـر روز دلتــــ براي يه آغـوش امـن تنگــــ ميشه

اما ديگه به هيـچ آغوشي فكــر نميكني


از يه جايي به بعـد . . .

از اينكه دوستتــــ داشته باشن ميتــرسي

جاي دوستـــــ داشته شدن ها

توي تن و فكـر و قلبتــــ ميسوزه


از يه جايي به بعـد . . .

فقط يه حس داري... حس بي تفاوتي

نه از دوستـــــ داشتن ها خوشحال ميشي

و نه از دوستـــــ نداشتن ها ناراحتــــ


از يه جايي به بعـد . . .

توي هيجان انگيـزترين لحظه ها همـ

فقط نگاه ميكني . . .


1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:42
+3
be to che???!!
be to che???!!
 وقتي كسي رو دوست داري. حاضري جون فداش كني حاضري دنيا رو بدي فقط يك بار نگاهش كني.

به خاطرش داد بزني.به خاطرش دروغ بگي.............رو همه چيز خط بكشي حتي رو برگ زندگي.

وقتي كسي تو قلبته حاضري دنيا بد باشه........فقط اوني كه عشقته عاشقي رو بلد باشه.

قيد تموم دنيا رو به خاطر اون ميزني..........خيلي چيزا رو مي شكني تا دل اون رو نشكني.

حاضري كه بگزري از دوستاي امروز و قديم.........اما صداشو بشنوي شب از ميون دو تا سيم.

حاضري قلب تو باشه پيش اون گرو..........فقط خدا نكرده اون يك وقت بهت نگه برو.

حاضري هر چي دوست نداشت به خاطرش رها كني.........حسابتو حسابي از مردم شهر جدا كني.

حاضري هر جا كه بري به خاطرش گريه كني..........بگي كه مهتاجشي و به شونه هاش تكيه كني.

وقتي كسي تو قلبته يك چيز قيمتي داري...........ديگه به چشمت نمياد اگر كه ثروتي داري .

حاضري هر چي بشنوي حتي اگر سرزنشه.........به خاطر اون كسي كه خيلي برات با ارزشه.

حاضري هر كي جز اونو ساده فراموش كني.........پشت سرت هر چي ميگن چيزي نگي گوش كني.

حاضري كه بگذري از مقررات و دين و درس...........وقتي كسي رو دوست داري معني نميده ديگه ترس
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:13
+2
-1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

در باغ  ” بی بر گی ” زادم .. و در ثروت فقر غنی گشتم
و از چشمه ی ایمان سیراب شدم

و در هوای دوست داشتن ، دم زدم
و در آرزوی آزادی سر بر داشتم
و در بالای غرور ، قامت کشیدم

و از دانش ، طعامم دادند
 … و از شعر، شرابم نوشاندند
و از مهر ، نوازشم کردند
و ” حقیقت ” دینم شد و راهِ رفتنم
و ” خیر ” حیاتم شد و کارِ ماندنمو ” زیبایی” عشقم شد و بهانه ی زیستنم
**دکتر شریعتی**

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ