یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کاش با عشق نمی آمدی
تا با دلزدگی بروی
ای کاش
دوستانه می آمدی
تا سلامی بگویی ، احوالی بپرسی
درددلی بکنی
چای نعناع بنوشی ، سیگاری با دود سبز بکشی
بوسه ای گرم بر گونه ام بزنی
و بروی…
حال که اینچنین سرد می روی
یادت باشد چیزی به جا نگذاری
مبادا برگردی وَ
اشکهایم را ببینی….
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:36
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دوستت دارم پریشان
شانه می خواهی چه کار ؟


دام بگذاری اسیرم  
دانه می خواهی چه کار ؟


شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار ؟
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/11 - 15:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:34
+3
AmiR
AmiR

چند ماه گذشته از رفتنت

هنوز ازت خبرری نیستو منم دارم

دیونه تر میشم

دلم برا صدات

برا دوستدارم گفتنات

برا طرز نگات

برا خندیدنات

برا عطر تنت

تنگ شده

خدایا از تو میخوامش خودت برشگردونش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:33
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

باز کن پنجره ها را ای دوست هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت برگ ها پژمردند تشنگی با جگر خاک چه کرد
هیچ یادت هست توی تاریکی شب های بلند سیلی سرما با تاک چه کرد
با سرو سینه گلهای سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:31
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همه ی درد من اینست که میپندارم


دیگر ای دوست من  دوست نداری باشم


دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
***اصفهان را نیمه خوانند از جهان***
***صد جهان من دیده ام در اصفهان***

***سرزمینی نیک فر و با شکوه***
***مردمانش برتر از شیـر ژیان***

***تا کنار زنده رودش پا نهی***
***زنده خواهی کرد هم روح و روان***

***تخت پولادش زمینی بس نکوست***
***بابی از ابواب ، در خُلد جَنا***

***ای دل ار خواهی روی اندر بهشت***
***تو بیا یک دم نشین در اصفهان***
(به افتخار دوستای اصفهانیم)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:30
+2
korosh
korosh

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد


زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!


مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد


زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!


از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد


ولی زن همچنان مشغول خرید بود

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



خیلی سخته به خاطر کسی که دوستش داری
همه چیز رو از سر راهت خط بزنی
بعد بفهمی
خودت تو لیستی بودی
که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده...
افسوس



دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:08
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دختره پیام ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ :ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ! ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩﺗﻪ! ﻧﻮﺷﺘﻢ :نوﭺ! ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ! ﻧﻮﺷﺘﻢ :فاطمه؟ زهرا؟ سعیده؟ ندا؟ آزیتا؟ آرزو؟ ﻧمیدوﻧﻢ ﻭﺍلا! ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮ ﮐﺪﻭﻣﺸﯽ! دخترﻩ ﺩیگم ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩ دختره ی ﺭﻭﺍﻧی! ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﻥ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕِ ﭘﺎﻛِ ﻣﺎ پسرا ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻦ{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 13:45
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
تنــ ــها آرزوم اینـــه که یـــه بار دیگه،فقط یه بار دیگهـــ، وقتی بهــ ــش اصــ ـــرار مــ یکنــ ـــم که بــِگـِه کــَس ِ دیگــ ــه ای رو بجــ ـــز، مــ ن دوست داره،یا نه.... بگه:" خفه شو....! دیوونه. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 13:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ