یه خانومی تو فیسبوک رو استاتوس گذاشته بود :
عشق فقط دوس پسر .
باباش دیدگاه گذاشته بود :
من امروز خونه بیام که یک دوست پسری بهت نشون بدم .
مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
نبینم کاربرامو اذیت کنی ها .
دوباره بابا ها کامنت گذاشته بود :
به تو چه دختر خودمه .
دوباره مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
من مدیر فیس بوک نیستم بابا . قاسمی نیا هم اصلا تو فیس بوک نمیره
سلام آسیه خانم عزیز صبح شما بخیر : فرزندان بنده هستند .
1392/05/7 - 11:02 ( لايک توسط 1 کاربر )sallllllllllllllam eeeeeeeeeeee ey janam besalamati bozorgishono bebini eshala khoda hefzeshon kone
1392/05/7 - 11:06 ( لايک توسط 1 کاربر )آسیه خانم عزیز و آرش جان متشکرم ان شاء الله فرزندان شما دوستان عزیزم :




1392/05/7 - 12:34 ( لايک توسط 2 کاربر )خاهش ميشههههه هوووووووو اول باباش پيداشه تا
1392/05/7 - 12:36 ( لايک توسط 1 کاربر )هر چیزی در زمان و مکان خودش به یقین رخ خواهد داد : بقراط . خوشبختی همه شما دوستان عزیزم آرزوی قلبی بنده است :




1392/05/7 - 12:46 ( لايک توسط 2 کاربر )