یافتن پست: #دوست

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/05/7 - 11:02]
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 10:45
+5
roya
roya
در CARLO
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن ... !
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم ... !
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده , راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره ... !
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون ... !
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ... !
... ... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن ... !
اینایی که همیشه میخندن ... !
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن ... !
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن ... !
اینا فرشته ان ... !
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه , اذیتشون نکنین ... !
تنهاشون نذارین ؛ داغون میشن....
خوشت اومدبازنشرکن دوست عزیز
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 10:03
+3
sara
sara
دوست داشتن آدما دلیل و بهانه نمیخواد یه کم عشقم کافیه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 09:19
+3
sajad12345
sajad12345
سلام. من sajad12345 هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 05:21
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می شن


مثل “پنیر تازه رسید” رو شیشه ی بقالی یا مثل “دوست دارم”


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:39
+4
فرهنگ لغات زنان:
1:آره یعنی نه
2:نه یعنی آره
3:ما باید باهم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن
4:هر کاری میخوای بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه
5:چقدر منو دوست داری؟یعنی یه گندی زدم میخوام بگم
6:دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دوساغت علافی عزیزم
:7....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:29 توسط Mobile
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلتنگم نه برای کسی از بی کسی... خسته ام نه از تکاپو از در به دری... نه دوستی، نه یادی، نه خاطره ی شیرینی! تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم، مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:00
+5
حسن قاسمی نیا
حسن قاسمی نیا
یه خانومی تو فیسبوک رو استاتوس گذاشته بود :
عشق فقط دوس پسر .

باباش دیدگاه گذاشته بود :
من امروز خونه بیام که یک دوست پسری بهت نشون بدم .


مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
نبینم کاربرامو اذیت کنی ها .

دوباره بابا ها کامنت گذاشته بود :
به تو چه دختر خودمه .

دوباره مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
من مدیر فیس بوک نیستم بابا . قاسمی نیا هم اصلا تو فیس بوک نمیره {-33-}
آخرین ویرایش توسط ghasminia در [1392/05/7 - 00:17]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:16
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/7 - 00:10]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:09
+4
be to che???!!
be to che???!!
من رقص دختران هندي را از نماز والدينم بيشتر دوست دارم زيرا آنان با عشق ميرقصند و اينان از روي عادت عبادت ميكنن "دكتر شريعتي"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:58
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ