یافتن پست: #دوست

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند
.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند
.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
.
آدم های ساده را دوست دارم
. بوی ناب “آدم” می دهند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:50
+6
be to che???!!
be to che???!!
سر: فك كنم عشقم داره بهم خيانت ميكنه رفيق پسره: چرا؟؟؟چي شده مگه؟؟؟ پسره: آخه ديروز بهش زنگ زدم ازش پرسيدم كجايي؟؟؟ گفت با دوستم سارا بيرونم. رفيق پسره: خو اين چه ربطي به خيانت داره:|||؟؟؟ پسره: آخه من ديروز با سارا رفته بودم سينما
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:32
+4
be to che???!!
be to che???!!
وقتي مي گويم دوستت دارم
شايد تصور كني تنها چند واژه ي ساده را در كنار هم گذاشته ام
و جمله اي را بيان كرده ام
اما...
اين تنها يك جمله نيست !
دنياي لبريز از رويا هاي سبز و سرخ !
همين جمله كوتاه !
آري همين چند واژه خود كتابيست سر شار از معنا !
دوستت دارم يعني بي حضور تو زندگي برايم بي معناست
بي تو دنياي من به سردي مي گرايد و چشمانم بي فروغ ميگردد !
دوستت دارم يعني قلب من منزلگاه توست
و وجودم سرزميني كه تخت پادشاهي را تنها لايق تو مي دانم .
دوستت دارم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:13
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خاله
معنای لغوی: خواهر مادر معنای استعاره ای: هر زنی که با مادر رابطه ی گرم و صمیمی داشته باشد. نقش سمبلیک: یک خانم مهربان و دوست داشتنی که خیلی شبیه مادر است و همیشه برای شما آبنبات و لباس می خرد. غذای مورد علاقه: آش کشک. ضرب المثل: خاله را میخواهند برای درز ودوز و گرنه چه خاله چه یوز. خاله ام زائیده، خاله زام هو کشیده. وقت خوردن خاله خواهرزاده رو نمی شناسه. اگه خاله ام ریش داشت، آقا داییم بود. زیر شاخه ها: شوهر خاله: یک مرد مهربان که پیژامه می پوشد و به ادبیات و شکار علاقه مند است. دختر خاله/پسر خاله: همبازی دوران کودکی که یا در بزرگسالی عاشقش می شوید اما با یکی دیگه ازدواج می کنید یا باهاش ازدواج می کنید اما عاشق یکی دیگه هستید. مشاغل کاذب: خاله زنک بازی، خاله خانباجی. چهره های معروف: خاله خرسه، خاله سوسکه. داشتن یک خاله ی مجرد در کودکی از جمله نعمات خداوندی است.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:44
+5
پوریا
پوریا
نبود ... پیدا شد ... آشنا شد ... دوست شد ... مهر شد ... گرم شد
عشق شد ... یار شد ... تار شد ... بد شد ... رد شد ... سرد شد 
غم شد ... بغض شد ... اشک شد ... آه شد ... دور شد ... گم شد ... تمام شد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:21
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛
با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛
پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:40
+5
AmiR
AmiR
هر کیو دوستش داری و یچی میخوای بهش بگی یا پست میزنه یا ایگورت میکنه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:40
+3
AmiR
AmiR
سلامی به بزرگی دنیا
سلامی که پراز ویتامین 3
سلام که همراه با عشقه
سلامی که .........
به تمامی دوستان خوبم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 20:41
+3
mohad
mohad
چه تلخ است دیدن آنان که شیرینی را بیشتر تلخی دوست دارند

در حالی که از شیرینی تلخی نا آگاهند....
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 18:25
+9
mohad
mohad
تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و
از سادگی خیانت....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 18:20
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ