ماهم خوشحالیم که تونستیم براتون کاری انجام بدیم
chikar kardi vasam?
همین که باخوش تیپی و......سرافرازتون کردیم دیگه واضحه دیگه
ياعلي
_________§§§§________$$$_________$$$________§§§§__________ _______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________ ______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______ _____§§__§§__§§_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_§§__§§__§§_____ ____§§__§§__§§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§§__§§__§§____ ____§§_§_§_§_§_§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____ ___§§___§_§_§________$$$$$$$$$$$$$$$$________§_§_§___§§___ ___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___ __§§__§__________________$$$$$$$$__________________§__§§__
b salamat doste aziiz
آرش جان فاز منفی نده دیگه دور هم شاد هستیم دوست قدیمی و عزیز من : به قول بچه های پایین : درد و بلات .........
متشکرم .........