یافتن پست: #دوست

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/18 - 23:52]
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 23:51
+27
-3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دوست خواهرم درخواست دوستی داد،اکسپت کردم،
رفته به خواهرم گفته:برادرت منو دوست داره...!
.
.
.
.
.
.
.

حتماً اگه براش لایک بزنم میگه من از برادرت حامله ام !!:||||||||||||
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 18:20
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
به سلامتیه دختری که دوست پسرشو با یکی دیگه دید ,
نرفت داد و بیداد را بندازه ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

رفت سوار ماشینش شد و جُفتشون رو زیر کرد ...
خیلی هم شیکو مجلسی.:d
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 18:12
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
سر كوچمون ی ساختمون نیمه سازه
امروز داشتم از سر كوچمون رد میشدم دیدم ی كارگر أفغانی اومدم زد پس کلم بعد گفت چطوری دوست من
حالا قیافه منتالار عاشقانه ی تنهایی
بهش گفتم هم كلاسی بودیم یا هم بازی؟
میگه هیچی داداش من دیشب تو فیسبوک تو رو دیدم چندتا لایك واست گذاشتم!!!
من:٠|
فیسبوک:٠|
ایران:٠
اتباع خارجی:٠)
افغانستان
غربت جاده ها :/
اگزوز خاور :|
:d
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 18:07
+5
saman
saman
در CARLO
بدشانسی!

بد شانسیم میدونید کجاست!
اونی که خوشگله پولدار نیست

اونی که پولداره خوشگل نیست

اونی که هم پولداره و هم خوشگله متاهله

اونیم که هم خوشگله هم پولداره مجردم هست دیگه دلیلی نداره با من دوست شه!!!

بدشانسم نه؟؟؟خیلی!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:59
+7
saman
saman
در CARLO
منم دیگه...

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ،
ﮔﻔﺘﻢ خوووب ﻻﺑﺪ ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻩ،

ﺍﺯ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮﺵ ﺩﺍﺷﺘﻢ، ﺗﻤﯿﺰﺵ ﮐﺮﺩﻡ،

ﺑﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﺤﻞ ﺗﺤﻮﯾﻠﺶ ﺩﺍﺩﻡ...


ﺑﻌﻠﻪ ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ...{-27-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:56
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻭﮐﯿﻠﻢ؟! ﻋﺮﻭﺱ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﺑﻬﻢ ﺑﺰﻧﻪ :دي
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:43
+4
Burden
Burden
@mohammadmahdi
داداش شرمنده زیادی اذیتت کردم.مثه اینکه دیگه نوبت این رسیده که از اینجا برم

@moricarlo
داداش من پرسپولیسی نیستم اما پرسپولیسیا رو دوست دارم.اگه شوخی کردم ببخش

@tiyam
اگه شوخی کردم فقط محض خنده بوده

از کل بچه های بیا2یونی معذرت میخوام اگه بهشون بی احترامی کردم
نکته آخر اینکه من هنوز خودم خودمو نشناختم، شما دنبال شناختن من نباشید
بعد از این پیام من دیگه به این سایت نمیام
پسوورد حساب کاربریم رو هم میدم به یکی از بچه ها اگه خواست ازش استفاده کنه ولی بدونید اون دیگه من نیستم ، یکی دیگه ست با اخلاقیات جدید و شایدم بهتر!

مخلص شما James

{-22-}
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:28
+6
-1
saman
saman
در CARLO
چه عاشقانه است این روزهای ابری

چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی

چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا

چه عاشقانه است قدم زدن در سر زمین عشق

و من

چه عاشقانه زیستن را دوست دارم

عاشقانه لا لایی گفتن را دوست دارم

عاشقانه سرودن را دوست دارم

عاشقانه نوشتن را دوست دارم

عاشقانه اشک ریختن را...

دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار

بهترین و عاشقانه ترین کسانم...

و من

عاشقانه می گریم...

عاشقانه می خندم...

عاشقانه می نویسم...

و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:27
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@tiyam نیمــه ی گـمشــده ام نیستـی که بـا نیمـه ی دیگــر به جستجویت بر خیزم...

تـــو... تمـام گمشـده ی منــی ! تمــام گـمـشــده ی من ... !:-*
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:05
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ