چه عاشقانه است این روزهای ابری
چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی
چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا
چه عاشقانه است قدم زدن در سر زمین عشق
و من
چه عاشقانه زیستن را دوست دارم
عاشقانه لا لایی گفتن را دوست دارم
عاشقانه سرودن را دوست دارم
عاشقانه نوشتن را دوست دارم
عاشقانه اشک ریختن را...
دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار
بهترین و عاشقانه ترین کسانم...
و من
عاشقانه می گریم...
عاشقانه می خندم...
عاشقانه می نویسم...
و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم...
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
1392/04/21 - 00:00 ( لايک توسط 1 کاربر )bakhti
عیبی نداره هرچی حق باشه همونه بازی جوان مردانه
1392/04/21 - 00:56ali u ke joloyi
1392/04/21 - 13:37 ( لايک توسط 1 کاربر )خوب مرتضی جان بخدابیمعرفتیه دیس لایک کردن
1392/04/21 - 15:49na ali
1392/04/21 - 20:30etefaghan hamin dis like ha hayejan mide be in bazi'
khodet gofti chera hame be 2nafar ray midan
man khodam dost daram hatal emkan ye nafar entekhab beshe vase like
ama dis like ham khobe
narahat nabash