یافتن پست: #دوست

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 12:45
+5
havva
havva
بیچاره دخترا اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه!
اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره!
اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه! اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه!
اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست!
اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود!
اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار!
اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده!
اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه! اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره!
اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش می جنبه !
اگه به خودش برسه می گن دلش شوهر می خواد می خواد جلب توجه کنه !
اگه…………چکار کنه بمیره خوبه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 12:01
+1
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/18 - 11:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 11:36
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
نرو تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نرو تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو تو هم می پوسی میمیری بی من نرو تو هم طاعون غم می گیری بی من نرو
اه نرو نروتو که می دونی من بی تو توبی من یعنی حسرت تو که می دونی بی جواب می مونه عشق وعادت
تو که می دونی کم می شم تو که می دونی کم می شی تو که می دونی هم اغوش غم می شی نرو اه نرو نرو
اما بعضی موقع انسان از چیزای فرار می کنه که به خاطر دیگرا ن واسایش اونهاست
چشم پوشیدن از عشق از زندگی و...... اما چه سود همینهایی رو که دوستشان داری یه روز تنهایت می گذارند ومی روند
نمی شود از کسی گلایه کرد باید شکر گذار خداوند بود که می توانم روی پای خود بیاستی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 11:15
+4
saman
saman
در CARLO
@Opeth تولدت مبارک عزیزم
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/18 - 10:53]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 10:52
+5
-1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
در چشم بر هم زدنی هزاران سال گذشت
و من هرگز زن را ندیدم، به چشمانش
ننگریستم و آوایش را نشنیدم.
چقدر دوست می داشتم بر موجی که مرا
به سوی او می خواند بنشینم، اما از خوف
آتش قهر و چاه ویل باز می گریختم.
هزاران سال گذشت و من خسته و
فرسوده از احساس ناشی از نیاز به چیزی
یا کسی که نمی شناختم اما حضورش را
و نیاز به وجودش را حس می کردم .
دیگر تحمل نداشتم.
پاهایم سست شد بر زمین زانو زدم و
گریستم. نمی دانستم چرا؟
قطره اشکی از چشمانم جاری شد و در
پیش پایم به زمین نشست. به خدا نگاهی
کردم مثل همیشه لبخندی با شکوه بر لب
داشت و مثل همیشه بی آنکه حرفی بزنم
و دردم را بگویم، می دانست.
و خدا با لبخند چنین گفت : این زن است :
وقتی با او روبرو شدی مراقب باش که او
داروی درد توست.
بدون او تو غیرکاملی.
مبادا قدرش را ندانی و حرمتش را
بشکنی که او بسیار شکننده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 02:01
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/18 - 00:31]
45 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 00:30
+18
binam
binam
ماه مهمانی خدا بسیار نزدیک است
آنانکه کینه دارند میبخشند
آنانکه ناامید اند امیدوار میشوند
و آنانکه گنه کارند بخشیده میشوند
خدایا
به حرمت تمامیه کسانی که دوستشان داری
این ماه رمضان را بر تمامی ما گوارا و با معرفت بگردان


آمین
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 00:25
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
پسری متوجه شد که 5 دقیقه دیگر میمیرد؛
این پیام را نوشت:"من میروم، با من میای؟"

و یکی برای دوستش و یکی برای دوست دخترش فرستاد...
بعد 2دقیقه دوست دخترش جواب داد: من گیرم! کجا میخوای بری؟ نمیتونم بیام، تنها برو عزیزم...
پسرک قلبش بیشتر درد گرفت
.
2 ثانیه بعدش...
دوستش پیام داد که؛ ديوث کجا میری بدون من؟ دهنت سرویسه اگه بری... واسا من اومدم...
پسرک خندید و چشمانش را بست و بعد از چند ثانیه قلبش گرفت و مرد.


سلامتی همه آقا پسرا
سلامتی همه رفیقای با مرام بیاتو یونی
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 21:57
+8
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :
ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﮕﻮﻭﻭ ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻠﺮﺯﻩ . . .
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ :
ﺑﺎﺑﺎﺕ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺗﻪ !
ﺧﯿﻠﯽ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺭﺭﺭﺩ . . .
ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺘﮕﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﺍﺍﻣﺮﺯﻩ . . .
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﺎﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
ﻭ ﺁﻣﺎﺩﮔﻲ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺷﺪﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﻴﮑﻨﻢ !
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 21:37
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ