تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی
میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی
اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته
شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته
فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره
قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره
میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره
برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار
باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست
باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی
باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی
خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه
بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
جناب سروان غلط کردم . نخوابون ما رو



1392/04/17 - 17:31 ( لايک توسط 1 کاربر )فازت چیه؟
1392/04/17 - 17:34 ( لايک توسط 1 کاربر )سنگینه؟
نه
1392/04/17 - 18:23من فازی نیستم ولی فازی هارو دوست دارم
manam dsuet daram
1392/04/18 - 09:51bodo bia baghale amoo
amoooooooooooooooooooooooooooo

1392/04/18 - 10:38