saman
خنده های بی ریا را با لبان گرم تو
من دوست می دارم
زندگی را با تو می خواهم
جز تو هرگز با کسی
از عشق از امید و از فردا نخواهم گفت
زندگی را با تو می خواهم
با تو آری
زندگی بی تو سراسر درد و اندوه است
زندگی را با تو می خواهم
با تو می خندم
با تو می گریم
آه....
آری بی تو می میرم...
در CARLO
زندگی را با تو می خواهمخنده های بی ریا را با لبان گرم تو
من دوست می دارم
زندگی را با تو می خواهم
جز تو هرگز با کسی
از عشق از امید و از فردا نخواهم گفت
زندگی را با تو می خواهم
با تو آری
زندگی بی تو سراسر درد و اندوه است
زندگی را با تو می خواهم
با تو می خندم
با تو می گریم
آه....
آری بی تو می میرم...










