یافتن پست: #دوست

ساناز
ساناز
افسانه هارا رها کن... دوری و دوستی کدام است؟! اگر نباشی... دیگری جایت را میگیرد!! به همین راحتی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:57
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخام یه دونه دامنه مرتبط با آموزش زبان انگلیسی بگیرم .
دوستان اسم دامنه هاتونو پیشنهاد بدید تا بتونم دامنه ی خوب بگیرم
.
.
.
.
.
.
همتونو دوس دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:17
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/14 - 18:04]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حوالی رویاهایم که قدم می زنم !

میبینم خیابان را با بوی باران دوست دارم .

خودم را با بوی تو ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادلیست عزیزم؟ دوسته گلم؟فداتشم؟بیا پایین کارت دارم.
.
.
.
.
.
.
.
د لامصب اد شدی واس خنده، ؟ 1پی ام که نمیدی. 1لایک ک نمیکنی. 1کامنت ک نمذاری.1برچسب بیصاحاب هم ک رو عکسا نمیزنی،پس . . . اد کردی واس خنده؟بزنم دهنت پره خون شه؟اره؟:)) =)) :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 13:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لذتهای کوچک زندگی:
۱- اونطرف بالش ک خنکه
۲- با پتو زیر کولر بخوابی
۳- در یخچال رو باز کنی پر باشه
۴- کسی که دوستش داری هر روز بهت زنگ بزنه
۵- بنوازی و همراه با اون بخونی
۶-وقتی همه ی کارات تموم شد و داری از خستگی میمیری بری بخوابی
۷- بعد از ی مسافرت طولانی رو تختت بخوابی
۸- از خواب بیدار شی در حالی ک خوابت میاد ببینی هنوز چند ساعت وقت برا خواب داری
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 12:48
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
به سلامتیه نسل من که خسته شد از بس دزدکی بوسید...
دزدکی حرف زد...
دزدکی در آغوش گرفت...
دزدکی عشق بازی کرد...
دزدکی دوست داشت...
خسته شد....
خسته ...
این روزها شیرین میزنم ؛ بی آنکه پای فرهادی در میان باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 12:03
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
نوروز همه باغ و چمن غرق شکوفه ست
دل هر نفس از بوی گل و لطف هوا مست
بر خیز و به رقص آی و بنه بر سر غم پای
بنشین و بخوان شعرو بده جام وبزن دست
ای دوست در این روز دل افروز بهاری
دلتنگ در این خانه غمگین به چه کاری؟
صبح است،نخواهی نفسی تازه برآری
با اهل جهان گفتنی از مهر چه داری؟
خواهی که همه روز بود بهر تو نوروز؟
خواهی که شود روز تو و بخت تو پیروز؟
از چهره ی تابنده ی گل خنده بیاموز
در چهره ی خود گلشنی از خنده بر افروز!
فریدون [!]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 23:49
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
1 بار ژاپنيه مياد ايران،شلوارشو سفت ميگيره،
بهش ميگن چرا اينجوري ميكني:
ميگه شنيدم ايرانيا تخمه ژاپني خيلي دوست دارند {-33-}{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 23:20
+5
puya
puya
دوست رشتیه به رشتیه میگه: به به به به چه بچه خوشگلی داری. رشتیه میگه: حالا یه کار کردی اینقدر منت نذار
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 16:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ