یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر :
پ = پرو
س = سیاستمدار
ر = ریا کار.......
دختر :د = دوست داشتنی
... خ = خانوم
ت = تو دل برو
ر = راستگو)))))
بله همچین موجودات خوبی هستیم ما
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:26
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به خاطر قلبی که زیر پای کسانی که دوستشان داشتیم له شد!
به خاطر چشمانی که همیشه بارانی ماندند!
"یک دقیقه سکوت"
به احترام کسانی که شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند!
به خاطر صداقت که این روزها وجودی فراموش شده است!
به خاطر محبت که بیشتر از همه مورد خیانت واقع گردید!
"یک دقیقه سکوت"
به خاطر حرف های نا گفته!
برای احساسی که همواره نادیده گرفته می شد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:15
+5
مهسا
مهسا
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:48
+7
مهسا
مهسا
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:21
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
سلام. من AsiyE هستم، از اعضای جدید ... :)
9 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:05
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عمه ی همتونو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مثل عمه ی خودم دوست دارم =))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:40
+8
hosein
hosein
دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯﺗﻬﺮﻭﻧﻴﻪ ﻣﻲ ﭘﺮﺳﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﮑﺎﺭ ﻣﻴﮑﻨﻴﻦ ﮐﻪ ﺯﻧﻬﺎﺗﻮﻥ ﺩﻭﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ؟ﺗﻬﺮﻭﻧﻴﻪ ﻣﻴﮕﻪ : ﻭﻗﺘﻰ ﻇﺮﻑ

ﻣﻲ ﺷﻮﺭﻥ، ﺑﻮﺳﺸﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ، ﺑﻐﻠﺸﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ،ﻧﺎﺭﺷﻮﻥ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ، ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻴﻪ ﻣﻴﮕﻪ : ﺷﻴﺮﻫﻢ ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﺑﺎﺯﻩ؟ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:20
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ ” از مـــن است !!

مـن یـــــک دنـــیا

و تو زیر بـار این همــــه قــــد خـم نمیکنی …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 15:08
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ