برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی
کمی برای خنده ام بگو که سیب می شوی
اگر چه من حبیبه ام بدان برای این دلم
عزیز نه، کمی برای من حبیب می شوی
برای دوست داشتن ات کمی ترانه می شوم
بمان ولی بدان فقط تو هم رقیب می شوی
و باز با نگاه خود به این دلم اشاره کن
نگو دوباره می روم و تو غریب می شوی
نگو ستاره می شوم که فاصله بهانه است
به هر کجا که بنگرم به دل قزیب می شوی
اگر که جای قافیه نشسته ای کمی بخند
برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی
salam salam setare hamchin negari ki dare




1392/04/12 - 16:48فدات بشم الهی
1392/04/12 - 16:51


1392/04/12 - 16:51






1392/04/12 - 16:54