یافتن پست: #دوست

ساناز
ساناز
خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت اما حیف بلیط باغ وحش گرونه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:24
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دختره از یک [!] میپرسه حاج آقا میشه من با دوست پسرم بخوابم؟ حاج آقا میگه استغفروالله، دختره میپرسته حاج آقا میشه من با یک غریبه بخوابم؟ حاج آقا میگه اعوذ بالله، دختره میگه حاج آ قا میشه من با شما بخوابم؟ حاج آقا میگه بسم الله!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:23
+4
saqar
saqar
در CARLO
بازی حکم ب من آموخت که وقتی تک باشی حتی از شاه سرتری...به سلامتی همه ی اونایی که ب حکم دوستی واسه ما تک هستند.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:22
+4
alifabregas
alifabregas
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:04
+5
saman
saman
در CARLO
من تو را دوست دارم..

تو دیگری را..

دیگری دیگری را..

و این چنین است که ما تنهاییم..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صــداے بوق مــمتــد قـلبـم بـ ــه گــوش مے رســد !

بــوے الــــرحمـــــن مـیگیـرم !..

وقـتــے نــیســتے ..!!



خیل ے دوستــت دارم!


ده تــــــــــا!

مثــل روز هــاے کــودکــی مــان!

عمیــق،

پــــــــــــاک

و بـسیـــــــــــار . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"دوستای من" ........ "خوشگلای من"
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
ﻣﻦ ﻛﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﮕﻢ ﻻﻳﻚ ﻛﻨﻴﺪ
ﺩﻳﮕﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻳﻦ !... |:
:))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:31
+4
saman
saman
در CARLO
می زنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشۀ بی تابی ام

می روم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم

می روم تا موی خود شانه کنم

خنده را مهمان این خانه کنم

می روم تا پرده هارا واکنم

دوست دارم؛ دوست دارم

عشق را معنا کنم

شادی ام را رنگ آبی می زنم

بوسه بر طعم گلابی می زنم

می دوم خندان به سوی آینه

باز می خندم؛ به روی آینه

می زنم یک شاخه گل بر موی خود

می نشینم باز بر زانوی خود

می نشانم روی دستم یک کتاب

تا بخوانم باز هم یک شعر ناب

آری!آری! این منم این شاد و مست

دوست دارم عاشقی را هرچه هست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:24
+4
saman
saman
در CARLO
رسم زندگي اين است روزي کسي را دوست داري و روز بعد تنهايي به همين سادگي او رفته است و همه چيز تمام شده مثل يک مهماني که به آخر مي رسد و تو به حال خود رها مي شوي چرا غمگيني ؟ اين رسم زندگيست پس تنها آواز بخوان
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:20
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
سلاااااااااااااااااااام دوستيآآآآآآ
9 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 16:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ