دیروز کانال 3 یک مستند نشون داد خیلی قشنگ بود راجبع پرورش دهنده های مار بود بیچاره یکیشون مرد مار کبرا هندی نیشش زد و 30 دقیقه بعد مرد.داشت مار تخم میزاشت این داشت کمکش می کرد که مار نیشش زد.
خارجیـا:
پیتـر: جولیا ما با هم به تفاهم نمیرسیم بهتره جدا بشیم
جـولیا: پیتر برایت آرزوی موفقیتمیکنم دوستی خوبی بود.
ایـرانیا:
جمشیـد: فاطـی این رابطه فایده نداره میری یا برینم بهت بری پتیـاره؟
فاطی: الهی به حق پنج تن از دوست دختر بعدیت خیر نبینی، الهی زیر ۱۵ چرخ بری با احساساتم بازی کردی، الهی سیاه بخت بشی به حق امام قریب، از تو بهتر برای من جون میدادن پا ندادم :-
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند...
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد!
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب "آدمیت" می دهند ...