یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 19:35
+3
ساناز
ساناز
ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﻟﯿﺴﺖ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ... {-32-}
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﻫـــــــــﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ

ﯾﻨﯽ ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﺑﻢ ﺑﮕﯽ ﮐﺼﺎﺍﺍﻓﻂ ﺧﺮ ﺍﺻﻦ ﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﮎ |:

ولییییی ینییییییییییی ها خاکککککککک عالم تو سرت که نمیای بگی
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:42
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در پناه حق دوستای خوبم{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یرانسل در آینده ای نزدیک:

نیم ساعت بعد خواب :مشترک گرامی دوست پسرتون که همراه اول داشت

و نیم ساعت پیش به شما شب بخیرگفت الان داره با یه دختری به شماره 0936………..


اس بازی میکنه.بیا و ببین چه دل و قلوه ای بهم میدن کصافطا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:45
+6
sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خارجیـا:
پیتـر: جولیا ما با هم به تفاهم نمیرسیم بهتره جدا بشیم
جـولیا: پیتر برایت آرزوی موفقیتمی‌کنم دوستی خوبی‌ بود.

ایـرانیا:
جمشیـد: فاطـی این رابطه فایده نداره میری یا برینم بهت بری پتیـاره؟:|
فاطی: الهی به حق پنج تن از دوست دختر بعدیت خیر نبینی، الهی زیر ۱۵ چرخ بری با احساساتم بازی کردی، الهی سیاه بخت بشی به حق امام قریب، از تو بهتر برای من جون میدادن پا ندادم :-
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:31
+1
sahar
sahar
مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! يا علامت رضايت وقتي بهت ميگويم دوستت دارم …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:28
+4
مهسا
مهسا
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند...
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد!
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب "آدمیت" می دهند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ