saman
گفتم: خدايا سوالي دارم
گفت: بپرس...... ......
گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من ميخندن، ولي وقتي غمگينم كسي با من نميگريد ؟
گفت: خنده را براي جمع آوري دوست و غم را براي انتخاب بهترين دوست آفريدم.
گفت: بپرس...... ......
گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من ميخندن، ولي وقتي غمگينم كسي با من نميگريد ؟
گفت: خنده را براي جمع آوري دوست و غم را براي انتخاب بهترين دوست آفريدم.










