alireza
مرد: عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!
زن: از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــگ بووووووود!
مرد: اون که ۱۰۰%… هیکلت همیشه قشنگ بود. اصلاً من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد!
زن: یعنی به خاطر هیکلم، فقط با من ازدواج کردی ؟ خیلی هیــــــــــــزی!
مرد: نه عزیزم، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شد. هیکلت واسم مهم نبود!
زن: یعنی چی؟! پس این همه ورزش میرم، برای کی میرم برا عمم؟! هیکلم برات مهم نیست؟!!
مرد: عزیزم، موقع دوست شدن مهم نبود، الان که هست!
زن: یعنی الان میرم ورزش، برات بی اهمیت میشم؟!
مرد: فدات شم، قربونت بشم، همه چیزت، تمام وجودت، همه خصوصیاتت، برام مهمه!
زن : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که دوستم داشته باشی؟ خیلی نامردی… چیه پای کسی درمیونه؟؟!!
مرد: بابا، جان مادرت بیخیال شو، چه غلطی کردیم تعریفتو کردیماااا؟؟!!
زن: دیدی… دیدی… پس از اول درست حدس زدم که یه ریگی تو کفشته که داری ازم تعریف می کنی؟! برو از جلو چشام دور شو… یه چند ساعت نمی خوام قیافتو ببینم…
ساناز
ﮔﻔﺖ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﻫﺮ ﭼﯽ ﮔﺸﺘﻢ ﻣﺜﻪ ﺗﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﺪ !!
ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﻮﺏ ﮔﺸﺘﯽ !! ؟؟؟
ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ !! ..
ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﯽ ، ﻧﻤﯽ ﮔﺸﺘﯽ
♥ نگار ♥
یه روزی پسری باخانوادش دعواش شد و از خانه زد بیرون
رفت خونه یکی از دوستاش یک ماه موند بعد از یک ماه دختری را سرکوچه میبیند و بهش تیکه میندازد
یکی از دوستاش میگه میدونی این کی بود ؟!!!!!!!! میگه نه !! میگه این خواهر همون رفیقت بود که تو یه ماه خونشون بودی عذاب وجدان میگیره میره خونه رفیقش رفیقش داشت مشروب میخورد به رفیقیش میگه ببخشید من سر کوچه به دختری تیکه انداختم ولی نمدونستم خواهرتو بود !
دوستش پیکشو میبره بالا میگه به سلامتی رفیقی که یه ماه خونمون خورد خوابید ولی خواهرمو نشناخت
♥ نگار ♥
از صفحه صفحه ی " روزگــــارم" به صفحه ی کنار "
فیسبـــوکـم "منتقل شدی
که دارد برای "دوستــــی " تورا به من" پیشنـــــهاد
" میدهد.
" چقدر تلخ "
parisa
به سلامتی کسی که هنوز دوستش داری ، ولی دیگه مال تو نیست ... اما با این حال نمی تونی از داخل پروفایلت ریمووش کنی ، چون دوست داری هر روز عکسشو ببینی و زیر لب بگی خیلی بی معرفتی ... اما هنوز دوستت دارم