یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:24
+1
parisa
parisa
دختــــــــــر کــه بـاشــی
هـــزار بــار هــم کــه بگـویــد :
دوستـــــــــــــــــــــت دارد !
بـازهــم خواهــی پـرســـی :
دوستــــــــــــــــم داری ؟
و تـه دلـــــــــت همیشــه خواهــد لــرزیـد !
دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه زیبــــا بـاشــی
نگــران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه شایــد عاشــقش شوند !
هــر وقت کــه صدایت میکنــد :
خوشــــ♥ـــــگلم
خــدا را شکــر میکنــی کــه درچشمــان او زیبایــی !
دســـــــت خـودت نیسـت
دختــــــــــر کــه بـاشــی
همـــه ی دیوانــــــــگی هــای عالــم را بـــــــــلدی .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:44
+3
parisa
parisa
ﯠﻟــﺖ ﻣﮯﻛﻨﻢ ﻭ ﻣﮯﺭﻭﻡ...
ﻧـﮧ ﺍﯾﻦ ڪـﮧ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘــﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﻫﺎ ...ﻧﻪ !!
ﺑﻴــﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﺎﺷــ ــﻪ...
ﺍﺯ ﻧﺨﻮﺩﻱ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:40
+3
parisa
parisa
در CARLO
ﯠﻟــﺖ ﻣﮯﻛﻨﻢ ﻭ ﻣﮯﺭﻭﻡ...
ﻧـﮧ ﺍﯾﻦ ڪـﮧ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘــﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﻫﺎ ...ﻧﻪ !!
ﺑﻴــﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﺎﺷــ ــﻪ...
ﺍﺯ ﻧﺨﻮﺩﻱ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:36
+4
parisa
parisa
موردی داشتیم که دختره دوست پسرشو عوض کرده چون با رنگ لاکش سِت نبوده :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش ..

چون بعد رفتنش اینقدر قلب و ذهنت پر خاطرات میشه ،

کــه نمی تونی قـــلب و ذهنتـــو به دیگـــری بدی…..!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر دوست دارم عینهو خارجیا وقتی چیزی از دستم میوفته بگم اوووپس! ولی همیشه اونموقع هول میشم میگم یا اباالفضل......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردی از همسرش پرسید : عزیزم دوست داری امسال برای سالگرد ازدواجمان كجا بریم؟
زن : اااااممم ، یه جائی كه من تا حالا نرفتم ، چی میگی ؟
مرد : عالیه عزیزم ، نظرت راجع به آشپزخانه چیه؟ !!!!!

طبق آخرین اخبار شیر مرد مذكور كماكان در راهرو سكونت دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را ...

شاید فراموش کنم ....اما ....

لبهایت را ... نه .....

من آن لبها را بوسیده ام ......

از آنها ..." دوستت دارم " شنیده ام .....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 17:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ