یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@moricarlo
@ramins
@ramins
خوش اومدین دوستای گلم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 15:01
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
29 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 01:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت
خسته
پکر
داغون
عصبی
مریض
بودی نپرسه چرا؟ فقط دستتو بگیره و بگه :پاشو بریم یه دوری بزنیم، دوست ندارم این شکلی ببینمت

بزن لایکو به سلامتی هرچی رفیق بامرام تو دنیاست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارد دوست این آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتــــــــگی

اندر این راه می تراش و می خراش
تا دم آخر دمی غافل مبــــــــــــاش
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلام ها دل نمی بندم

از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:09
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود
امــا برای با تو بودن و با تو ماندن
سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 16:24
+6
saqar
saqar
در CARLO
اگه قرار باشه از بين دو نفر كه يكيشون تورو دوست داره وتو دوستش نداري و يكي كه تو دوستش داري و اون دوستت نداره يكي رو انتخاب كني كدوم و انتخاب ميكني؟و چرااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:14
+3
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3
saqar
saqar
در CARLO
وقتي كه ما ايرانيا ميخوايم كسي رو ستايش كنيم؛

عجب نقاشيه نكبت…

چه دست فرمون داره توله سگ…

چه صدايي داره كثافت …

چه گيتاري ميزنه ناكس…

استاده كامپيوتره لامصب…

عجب گلي زد بي وجدان…

بي شرف كارش خيلي درسته…

دوستت دارم وحشتنـــــاك…

وقتي كه ميخوايم ناسزا بگيم يا نيش و كنايه بزنيم ؛

برو شازده…؟

چي ميگي بامعرفت …؟

آخه آدم حســـابي…؟

چطوري آي كيو…؟

به به استاد معظــــم…؟

كجايي با مرام…؟

آقاي محترم…؟

برو دكتـــر برو…؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:31
+3
saqar
saqar
در CARLO
عشق ادم را داغ میکند و دوست داشتن ادم را پخته! هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ