یافتن پست: #دوست

binam
binam
دوست پسرچیست؟
.
.
.
.
.
.
هیچی نیست والا یه آدم الکیه،هی اس میده توام جواب میدی ،شارژت تموم میشه!
بخار نداره که بیاد خاستگاری که
والاااا {-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:05
+4
binam
binam
کسی این وسیله یادشه؟{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !
نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:41
+3
xroyal54
xroyal54
پيدا كــــــــردن كسي كه بهت بگه دوسـت دارم سخت نيست...
پيدا كــــــــردن كسي كه،
واقعا بهت ثابت كنه دوست داره سختــه...!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:30
+4
xroyal54
xroyal54
گاهي كسـي رو دوست داري ، نمي فهمد !
.
.
.
گاهي كسي تو را دوست دارد ، نمي فهمي!
.
.
.
خلاصه بلانسبت يه سري خُل و چِل جمع شديم دور هم تشكيل اجتماع داديم!


والاااا




__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 15:47
+3
roya
roya
در CARLO
ینم بیوگرافی من :

تو بیمارستان به دنیا اومدم

از بچگی بزرگ شدم

چند سال سن دارم

تو دوران کودکیم بچه بودم

با رفیقام دوست شدم

تو خونمون زندگی میکنم

بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم

تا حالا نمردم و …
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:54
+9
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دوستای گلم آهنگ جدید آرمین تو پروفایلمه
دوست داشتی گوش بدی ی سر بزن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:37
+3
roya
roya
در CARLO
پسـرا موجـوداتِ شــادی هستـن؛ چـــــــرا ؟؟

۱- اسم فامیلیشـون رو همیشه نگه میدارن

۲- مُکالماتِ تلفـنی شـون ۳۰ ثانیه بیشترنیست

۳- برای یه سفـر ۵ روزه یه شلوار جین کافیـه

۴- اگر جایی دعوت نشدن قهـر نمیکنن

۵- در طولِ زندگی نیازی به تغییـر مدل مو ندارن

۶- برای ۲۵ نفر در عرض ۲۵ دقیقه سوغاتی میخرن

۷- اگر به مهمونی برن و لباسـشون با دیگری یکی باشه

ضد حال براشون نمیشه بلکه با طرف دوست میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:05
+3
roya
roya
در CARLO
دوست و دَست بسیــار است

اما

دَست دوست انـــدک
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:47
+3
binam
binam
در CARLO
یه وقتایی دوست دارم
یکی از پشت چشامو بگیره و بگه :
اگه گفتی من کی هستم ؟
منم بگم هر کی هستی فقط بمون
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 22:51
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ