یافتن پست: #دوست

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
NEW AVATAR
14 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 11:21
+8
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
یه چیز میگم امکان نداره دانشجو باشی و تایید نکنی :
صبح بخوابی
سر کلاس نری
دوستات بگن استاد نیومد
ای حال میده ، ای حال میده !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:05
+7
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست ! قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !
اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!! ۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:59
+6
roya
roya
در CARLO
ضد حال یعنی می نویسی

«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور میبینی

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی ته مونده اعصابو بالا میکشه این کیبورد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 11:21
+3
محمدرضا تاجوک
محمدرضا تاجوک
هـَپـَلبـُلـِت مـُمالـَک چیست ... ؟؟؟
عبارتی که دخترا روز تولد دوستشون
به هم اس ام اس میدن یا کامنت میذارن !!!:
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:54
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در مکّه دیدم
خدا چند سالی ست که از شهر ِ مکّه رفته ...
و انسانها به دور ِ خویش میگردند!
در مکّه دیدم
هیچ انسانی به فکر ِ فقـــیر ِ دوره گرد نیست!
دوست دارد زود به خدا برسد و گناهان ِ خویش را بـــزُداید
غافل از اینکه آن دوره گرد، خود ِ خدا بود!
در مکّه دیدم، خدا نیست!
و چقدر باید دوباره راه ِ طولانی را طی کنم
و درهمان نماز ساده ی خویش، تصور ِ خدا را در کمک به مردم جستجو کنم
آری ...
شاد کردن ِ دل ِ مردم ، همانا برتر از رفتن به مکّه ایست
که خدایی در آن نیست ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 16:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایا از اشنایان خود بی خبرید؟؟اایا مدتی است که اقوام دور خودرا ندیده اید؟؟ کافیست با دوست پسر خود در سطح شهر ظاهر شوید آنگاه اموات خودرا هم میبینید.......
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 16:40
+8
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 15:29
+5
roya
roya
در CARLO
● آداب دوست داشتن
اگر بگویید که زنتان را دوست دارید، زن ذلیل هستید.
اگر بگویید که شوهرتان را دوست دارید، او زن ذلیل است.
اگر بگویید که همسرتان را دوست ندارید، خائن هستید.
اگر بگویید که به همسرتان احساسی ندارید، بی احساس هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست دارید، بچه ننه هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست ندارید، حیوان هستید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست دارید، بی تجربه هستید و سرد و گرم روزگار را نچشیده اید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست ندارید، بی عاطفه هستید.
اگر بگویید که هیچکس را دوست ندارید، بیمار هستید.
اگر بگویید که همه را دوست دارید، احمق هستید.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 09:44
+4
sajjad
sajjad
سلام. من sajjad هستم، از اعضای جدید ... :)
10 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 00:14
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ