در مکّه دیدم
خدا چند سالی ست که از شهر ِ مکّه رفته ...
و انسانها به دور ِ خویش میگردند!
در مکّه دیدم
هیچ انسانی به فکر ِ فقـــیر ِ دوره گرد نیست!
دوست دارد زود به خدا برسد و گناهان ِ خویش را بـــزُداید
غافل از اینکه آن دوره گرد، خود ِ خدا بود!
در مکّه دیدم، خدا نیست!
و چقدر باید دوباره راه ِ طولانی را طی کنم
و درهمان نماز ساده ی خویش، تصور ِ خدا را در کمک به مردم جستجو کنم
آری ...
شاد کردن ِ دل ِ مردم ، همانا برتر از رفتن به مکّه ایست
که خدایی در آن نیست ...!
dar miyaram valiiiiiiiii behesh begoooooooo bekhadam n e m i t o o o nn e kari dashte bashe eeehhha





1392/03/7 - 11:42 ( لايک توسط 1 کاربر )khob shivaaaaaa....u ye like be in post bezan ghalbam gereft baabaa...hichkas az estedadaye man defa nemikone
1392/03/7 - 11:47akhey!!

1392/03/7 - 11:48چرا من نیستم

1392/03/7 - 12:18akh rast migi dada....alan okeyet mikonaaaaaaaaam
1392/03/7 - 12:23