یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه یاهو یا فیس بوک یا پیامک یا ...

رو چک میکنیم تا پیام هایی رو که

دوستانمون برامون فرستادن رو بخونیم.

اما یه بار قرآن رو باز نمیکنیم تا پیام

هایی رو که خدا واسمون فرستاده رو بخونیم!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تا حالا دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم فک میکردم کلمه ((وی))که تو اخباریامقالات میگن یه شخصه!مثلا خاطرات ابن سینا رومیخوندن بعد میگفتن وی در ادامه می افزاید.... یا تو حر فای رییس جمهور میگفتن وی اظهار داشت....باخودم میگفتم این وی کیه که حتی تو خاطرات ابن سینا یا حتی سخنرانی رییس جمهور دخالت میکنه!!!! چرا یه بار نشونش نمیدن اینو!!!(چیه بابا بچه بودم خوووو)
من:|
وی:(
گاندیO-o
4 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 15:51
+2
mana
mana
پست ترین انسان کسی است که راز دوران دوستی را به وقت کدورت فاش سازد....................................
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:57
+11
roya
roya
در CARLO
دوستان خوب مثل تیکه های پازلند

یکیشون نباشه پازل کامل نیست

تو یکی از اون تیکه های که هیچ وقت نیستی و گند زدی به پازل !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:39
+4
ramin
ramin
در CARLO
باید برای ادما مثل بالش باشی

سرد باشی دوستت دارن

ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچو[!]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:45
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین حالت ماجرا این است که طاقتمان تمام شود، و به روی خودمان نیاوریم و تا زمان مرگ ادامه دهیم"فرشته احمدی"
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:50
+7
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد....
زمان ما یخمک 50 تومن بود،پول تو جیبیامون رو نگه میداشتیم واسه زنگ اخر و تو راه خونه با دوستامون یخمک،بستنی میوه ای، بستن دو قلو میخریدم و با چه لذتی میخوریدم تا برسیم خونه.....
یاد بــــــاد، یادٍ گذشته شـــاد باد!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از یه جایی به بعد . . . مرض چک کردن موبایلت خوب میشه
حتی یه وقتایی یادت می ره گوشی داری ,

از یه جایی به بعد . . . دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..

از یه جایی به بعد . . .وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..

از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری حس بی تفاوتی نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی و نه از دوست نداشتن ها ناراحت .

از یه جایی به بعد . . . توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی ...

از یه جایی به بعد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:28
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بعضي وقتا تو دعوا با عزیزت فقط بايد نگاش کني!

سکوت کني!فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخري

تموم که شد بغلش کني و آروم در گوشش بگي :

با من نجنگ ... من دوست دارم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 14:56
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ