یافتن پست: #دوست

omid
omid
يه پک سيگار... می أرزه به تمام ' دوستت دارم ' های توخالی اين جماعت....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبتون قشنگ دوستان
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:48
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قوانین لیمن
دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند.
می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.
دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه
تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت
دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.
اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان
وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره
شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:38
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده ،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند .. :)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:33
+10
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آنچه میخواهیم, نیستیم و آنچه هستیم, نمیخواهیم

آنچه دوست داریم, نداریم و آنچه داریم ,دوست نداریم

وعجیب است که هنوز به زندگی امیدواریم!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:25
+10
AmiR
AmiR
بچه ها واقعا عشق وجود داره
اصلا به چی عشق میگن
قیمتش چقدر هست
کجا پیدا میش سالمش

کی میتونه ب سوالاتم جواب بده
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:13
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوست را به محبتش نه به کلامش
عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش
خانه را به آرامشش نه به اندازه اش
دانشمند را به علمش نه به مدرکش
مدیر را به عملکردش نه به جایگاهش
نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش
شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش
دل را به پاکیش نه به صاحبش
سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:08
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هرثانیه که میگذرد چیزی از تو با خود میبرد

زمان غارتگرغریبی است

همه چیز را بی اجازه میبرد

تنها یک چیز را همیشه فراموش میکند

حس دوست داشتن تو... {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقد خوبه که فک کردی میتونم فراموشت کنم و راحت تر تونستی بری...
خوشحالم که تا آخرین لحظه نفهمیدی چقد دوست دارم...
نمیدونم شایدم یه روزی بدونی...این که اون روز دیر شده باشه یا نشده باشه برام فرقی نمیکنه
چون نمیذارم باهام بمونی...
نه اینکه من بی رحم شده باشم...
میترسم دل پر خونم اذیتت کنه...
از خدا میخوام هیچوخ منو خاطراتمونو به یادت نندازه
میترسم
میترسم تو هم مثل من درد بکشی...
خدا دردای اون مال من لبخند و خودت دوباره به لباش برگردون...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:00
+3
AmiR
AmiR
الان بچه ۴ساله از باباش gallexy note II میخواد

بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود
تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه !!!
@@@@@@@@

نمیدونم چرا از همون ماده ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن

که چشمو نمیسوزونه تو شامپوی ماها استفاده نمیکنن؟
آخه چش ما چش سگه !!
@@

دیـروز تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم

استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:
بچه ها...تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره…
منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه…!!؟؟؟
نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 18:55
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ