یافتن پست: #دوست

poria
poria
از انسانها غمی به دل نگیرزیرا خود نیز غمگینند!
زیرا با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند!

زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند.

پس دوستشان بدار حتی اگر دوستت نداشته باشند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:26
+1
امید
امید
آدمهايى رادوست دارم‎,‎همانهايى که بدى هيچکس راباورندارند‎.‎همانهايى که براى همه لبخنددارند‎.‎همانهايى که بوى ناب آدم ميدهند‎.‎
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:11 توسط Mobile
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
وقتی یه دختری یه پسری رو دوست داره هیچ کسی از این موضوع خبر نداره به جز خود دختره
ولی وقتی یه پسری عاشق یه دختری میشه همه ازین موضوع خبر دارن به جز خود دختره
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:41
+7
امید
امید
مردان هم قلب دارند
فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!
مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!
شاید ندیده باشی؛
اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب
میکنند!
هر وقت زن بودنت را میبینم؛
سینه ام را به جلو میدهم، صدایم را کلفت تر میکنم
تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !
مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!
نه بخاطر زورِ بازوها

از طرف یک مرد...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 18:09
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فاصله دختر تا پیر مرد یک نفر بود ؛ روی نیمکتی چوبی ؛ روبه روی یک آب نمای سنگی .
پیرمرد از دختر پرسید :
- غمگینی؟
- نه .
- مطمئنی ؟
- نه .
- چرا گریه می کنی ؟
- دوستام منو دوست ندارن .
- چرا ؟
- جون قشنگ نیستم .
- قبلا اینو به تو گفتن ؟
- نه .
- ولی تو قشنگ ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم .
- راست می گی ؟
- از ته قلبم آره
دخترک بلند شد پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید ؛ شاد شاد.
چند دقیقه بعد پیر مرد اشک هاش را پاک کرد ؛ کیفش را باز کرد ؛ عصای سفیدش را بیرون آورد و رفت... !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:50
+10
مهسا
مهسا
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاری میگه میکنی که بفهمونی دوستش داری … دو روز که اعصاب نداری ، میگه: حالا شناختمت ! خاک تو سر من...{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:33
+6
مهسا
مهسا
یه وقتایی یه غریبه میتونه بهترین دوستت بشه همونطوری که بهترین دوستت هم میتونه یه روزی برات یه غریبه بشه...!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:28
+7
امید
امید
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است ( دکتر علی شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:26
+5
مهسا
مهسا
اندوه که از حد بگذرد جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن. دیگر مهم نیست: بودن یا نبودن؛ دوست داشتن یا نداشتن. آنچه اهمیت دارد کشداری رخوتناک حسی است که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند. و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه می‌کنی و نگاه می‌کنی و نگاه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:13
+8
نیوشا
نیوشا
تقریبا همه رو متقاعد کردم
که دیگه دوستش ندارم
حالا وقتشه که خودم رو متقاعد کنم !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:12
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ