یافتن پست: #دوست

ramin
ramin
روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم .... معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره خیابونها ؟! بخار توی هوا مالِ سرماست ؛ یا دود سیگار ؟! روی گونه ات اشکه یا دونه های بارون ...!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:48
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
می توان پر کرد...
فاصله هایی بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند را...
با یک پیام ساده و کوتاه...
کافیست بنویسی :
"دوستت دارم..."
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:40
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر ...
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست ...
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند
و با وجود همه مشکلات ... به تو لبخند بزد تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ...
"پدرت"را می پرستیدی!!!
من پدرم رو خیلی دوست دارم♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:47
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1391/01/12 - 21:31]
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:45
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کی از دوستام میگفت : تنها یه زن ایرانیه که میتونه عکس انجلینا

جولی و نشونش بدی و با قیافه حق به جانبی بگه: این کجاش

خوشگله! ***
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
والــدیــــن گـرامـــی‌ ...
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده .. اون اس ام اس از دوست پسرشه .. قلم پاشو میتونید خورد کنید . . . :D
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:25
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سلام بر آنان که لایق سلامند
یک رنگ و یکدل و یک مرامند
هم گلند هم گنجینه هم دوست
هرچه از وی تعریف کنی نیکوست . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:24
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه کسی می گوید :

که گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست!

دل ربودن ارزان!

دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است...!

دشمنی ها ارزان!

چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان!

آبرو قیمت یک تکه ی نان...

ودروغ از همه چیز ارزانتر

قیمت عشق چقدر کم شده است!

کمتر از آب روان

وچه تخفیف بزرگی خورده

قیمت هر انسان..............................................................
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 14:52
+5
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 14:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوال؟
.
.
این دخترا که میگن الهی
الهی چی منظورشونه؟
... الهی زودتر شوهر کنن؟
الهی برت پیت بشه دوست پسرشون؟
الهی چاق نشن؟
الهی چی یکی به منم بگه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 13:07
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ