ramin
روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم .... معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره خیابونها ؟! بخار توی هوا مالِ سرماست ؛ یا دود سیگار ؟! روی گونه ات اشکه یا دونه های بارون ...!!!
♥ نگار ♥
پدر ...
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست ...
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند
و با وجود همه مشکلات ... به تو لبخند بزد تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ...
"پدرت"را می پرستیدی!!!
من پدرم رو خیلی دوست دارم♥
♥ نگار ♥
کی از دوستام میگفت : تنها یه زن ایرانیه که میتونه عکس انجلینا
جولی و نشونش بدی و با قیافه حق به جانبی بگه: این کجاش
خوشگله! ***
♥ نگار ♥
چه کسی می گوید :
که گرانی شده است؟
دوره ی ارزانیست!
دل ربودن ارزان!
دل شکستن ارزان!
دوستی ارزان است...!
دشمنی ها ارزان!
چه شرافت ارزان!
تن عریان ارزان!
آبرو قیمت یک تکه ی نان...
ودروغ از همه چیز ارزانتر
قیمت عشق چقدر کم شده است!
کمتر از آب روان
وچه تخفیف بزرگی خورده
قیمت هر انسان..............................................................
♥ نگار ♥
یه سوال؟
.
.
این دخترا که میگن الهی
الهی چی منظورشونه؟
... الهی زودتر شوهر کنن؟
الهی برت پیت بشه دوست پسرشون؟
الهی چاق نشن؟
الهی چی یکی به منم بگه...

1391/01/12 - 16:51 ( لايک توسط 1 کاربر )چه با احساس...
1391/01/12 - 16:52 ( لايک توسط 1 کاربر )

1391/01/12 - 18:05 ( لايک توسط 1 کاربر )

1391/01/13 - 19:15 ( لايک توسط 1 کاربر )