payam65
عشق من در سفر عشق خطر باید کرد
سینه را بر سر مقصود سپر باید کرد
از شب و ظلمت و از ظلم نباید ترسید
تا به خورشید فقط ذکر سحر باید
کرد
به وصال دل از این راه خبر باید داد
و جهان را هم از این راز
خبر باید کرد
تیغه ی درد اگر از رگ و جان داشت گذر
عاقبت از لبه ی
تیغ گذر باید کرد
عشق من در سفر عشق خطر باید کرد
موج در موج اگر
شاهد دریا باشیم
قطره قطره به دل دوست اثر باید کرد
از سفر جز هنر
عشق نباید آموخت
از دل خود به دل دوست سفر باید کرد
عشق من در سفر
عشق خطر باید کرد
یار من چرخ به دلخواه نخواهد چرخید
تا بدانی به
چه تدبیر هنر باید کرد
فتح این قله ی آزاد به آسانی نیست
عشق من در
سفر عشق خطر باید کرد
behzad
از کجا چه خبر
فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ملت خاورمیانه رو می آفرید کلید Caps Lock رو فشار داده بود...
میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!!
اقایون حواسشون باشه......
اگه به یک دختر بگی وااااای چقدر خوشگل شدی امشب، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه
اما اگه بهش بگی چقدر زشت شدی، تا روزی که زندس یادش نمیره
این نیز بگذرد...
اما ای کاش از جای دیگری بگذرد و همش از روی ما نگذرد...
انرژی هسته اى ، تجـاوز ، نابودی 2012، زلزله ،سیل و...
هیچکدوم به اندازه ی 3تا میس کال دوست دخترت ترسناک نیست....
ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت ،
نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .
فک کنم سوتفاهم شده با خدا !!
تو فلان تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه.
من از همینجا به اون %۱ باکتری،
به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم..!
payam65
خیلی وقته دلم میخواد بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تورو دارم
فقط تورو دارم بی تو کم میارم
نبینم غمو اشکو تو چشمات نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو تویه نفسهات
ببین دوست دارم
منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیا,
منم سخت میگذره همه شبهام ببین دوست دارم
دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی
با من به درد های این دنیا میخندی
آروم میشم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم
دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست میخونم این آهنگتو هر چی میخوای بگو از دل تنگ تو
بیا بهم بگیم دوست دارم
payam65
مدت زیادی از زمان ازدواجشان میگذشت و طبق معمول زندگی فراز و نشیبهای خاص خودش را داشت.
یک روز زن که از ساعتهای زیاد کار شوهر عصبانی بود و همه چیز را از هم پاشیده میدید، زبان به شکایت گشود و باعث ناامیدی شوهرش شد. مرد پس از یک هفته سکوت همسرش، با کاغذ و قلمیدر دست به طرف او رفت و پیشنهاد کرد هر آنچه را که باعث آزارشان میشود را بنویسید و در مورد آنها بحث و تبادل نظر کنند.
زن که گلههای بسیاری داشت بدون اینکه سرخود را بلند کند، شروع کرد به نوشتن.
مرد پس از نگاهی عمیق و طولانی به همسر، نوشتن را آغاز کرد.
یک ربع بعد با نگاهی به یکدیگر کاغذها را رد وبدل کردند. مرد به زن عصبانی و کاغذ لبریز از شکایت خیره ماند…
اما زن با دیدن کاغذ شوهر، خجالت زده شد و به سرعت کاغذ خود را پاره کرد.
شوهرش در هر دو صفحه این جمله را تکرار کرده بود: ”دوستت دارم عزیزم”
payam65
زيباترين تصويري که در زندگانيم ديدم
نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود.
زيبــــــاترين سخني که شنيدم
سکوت دوست داشتني توبود.
زيبــــــــــاترين احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود.
زيــــــــباترين انتظار زندگيم حسرت ديدار توبود.
زيباترين لحظه زندگيم لحظه با تو بودن بود.
زيبــــــاترين هديه عمرم محبت توبود .
زيباترين تنهاييم گريه براي توبود .
زيباترين اعترافم عشق توبود .
payam65
سعي كن تنها باشي:
زيرا تنها بدنيا آمده اي و تنها از دنيا خواهي رفت.
بگذار عظمت عشق را درك نكني:
زيرا آنقدر عظيم است كه تو را نابود خواهد كرد.
بگذار خانه ي عشقت خالي از وجود باشد:
زيرا اگر عشقي در آن منزل كند
به ويرانه هاي آن هم رحم نخواهد كرد.
اما اگر عاشق شدي:
سعي كن تنها يك نفر را دوست داشته باشي
nahid
چه تلخ محاكمه مي شوند پاييز و زمستان كه براي جان دادن به درخت ، جان مي دهند و چه نا عادلانه كمي آنطرف تر همه چيز به اسم بهار تمام ميشود. جاودانه باد سايه دوستاني كه شادي را علتند نه شريك، و غم را شريكند نه دليل.