یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
چقـدر محکـم احساس ِ دوست داشتن را مشت کرده ای خود ِ تو هم باور نداری که این مشت خالی ست ... باز کن مشتت را قول می دهم با هم تعجب کنیم...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:17
+4
ali rad
ali rad
می دانم متولد بهاری ... و می دانم امروز فقط در شناسنامه ات نوشته اند: "متولد شد"

اما خودت بهتر میدانی که جشنِ تولد ، فقط ، بهانه ی ماست تا بگوییم: "دوستت داریم"
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 20:42
+1
مهسا
مهسا
دوره ای شده كه حاضرم جای*پت* باشم...!! ولی یه دوست واقعی مثل*مت* داشته باشم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 20:22
+4
Hamid
Hamid
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.

و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:14
reza
reza
اندوه که از حــــــــد بگذرد، جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن.
دیگر مهم نیست:
بودن یا نبودن؛...
دوست داشتن یا نداشتن..!
آنچه اهمّیت دارد، کشداری رخوتناک حســــــــــی است که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند
... و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه می‌کنی
و نگاه می‌کنی
و نــــــــــگاه...!‬
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:24
+4
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
reza
reza
سلام بر آنان که لايق سلامند

يک رنگ و يکدل و يک مرامند

هم گلند هم گنجينه هم دوست

هرچه از وي تعريف کني نيکوست .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:12
+2
mohammad
mohammad
کدومو بیشتر دوست داری؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:53
+2
محمد
محمد
پسره میگه: من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم
دختر: خونه داری؟
نه ...
دختر حرفشو قطع میکنه
بی ام و داری؟
... ... نه ...
چقدر حقوق می گیری؟
حقوق ندارم آخه من...
دختر بازم حرفشو قطع کردو گفت:برو گمشو تو چی فکر کردی که به من پیشنهاد دادی و رفت
.
.
.
.
.
.............تا اینجا چقدر دلتون براپسره سوخت؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر پیش خودش فکر کردو گفت: من وقتی چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟
یه پورشه دارم بایه بنز دارم بی ام و چرا آخه دوست ندارم
چجوری حقوق بگیرم وقتی شرکته خودمه

...حالا دلتون برا دختره بسوزه!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:12
+7
محمد
محمد
اگر مراد تو اي دوست نامرادي ماست

مراد خويش دگر باره من نخواهم خواست

عنايتي كه تو را بود اگر مبدل شد

خلل‌پذير نباشد ارادتي كه مراست

ميان عيب و هنر پيش دوستان قديم

تفاوتي نكند چون نظر به عين رضاست

مرا به هرچه كني دل نخواهي آزردن

كه هرچه دوست پسندد به جاي دوست رواست

هزار دشمني افتد ميان بدگويان

ميان عاشق و معشوق دوستي برجاست

جمال در نظر و شوق همچنان باقيست

گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست

مرا به عشق تو انديشه از ملامت نيست

اگر كنند ملامت نه بر من تنهاست

غلام قامت آن لعبت قباپوشم

كه از محبت رويش هزار جامه قباست

بلا و زحمت امروز بر دل درويش

از آن خوش است كه اميد رحمت فرداست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 19:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ