یافتن پست: #دوست

maryam
maryam
دلم گرفته از آدمهایی که می گن دوستت دارم، اما معنی شو نمی دونن،
از آدمهایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن،
از اونایی که زیر بارون برات می میرن و وقتی آفتاب می شه همه چیز یادشون می ره.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 22:40
+2
saman mazaheri
saman mazaheri
دوستان نوروز همگی مبارک امیدوارم سال خوب وشاد و پر از موفقیتی برای همه باشه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 20:32
+4
نيلوفر
نيلوفر
دوستت دارم را
آرام بنويس
زير فشار اين اعتراف
كاغذ هم مچاله مي شود...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 19:13
+4
hosein
hosein
بچه ها من 23 نفر دوست دارم ولي دو نفرشون بهم امتياز دادن......!!!!!خيلي بي معرفتيه به خدا......
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 18:33
+6
nahid
nahid
ليلي ، تشنه تر شد

ليلي گفت : امانتي ات زيادي داغ است . زيادي تند است.
خاكستر ليلي هم دارد مي سوزد، امانتي ات را پس مي گيري؟
خدا گفت: خاكسترت را دوست دارم، خاكسترت را پس مي گيرم.
ليلي گفت : كاش مادر مي شدم، مجنون بچه اش را بغل مي كرد.
خدا گفت: مادري بهانه عشق است، بهانه سوختن، تو بي بهانه عاشقي، تو بي بهانه مي سوزي.
ليلي گفت: دلم زندگي مي خواهد ، ساده ، بي تاب، بي تب.
خدا گفت: اما من تب و تابم ، بي من ميميري...
ليلي گفت : پايان قصه ام زيادي غم انگيز است، مرگ من ، مرگ مجنون،
پايان قصه ام را عوض مي كني؟
خدا گفت: پايان قصه ات اشك است. اشك درياست،
دريا تشنگي است و من تشنگي ام، تشنگي و آب. پاياني از اين قشنگ تر بلدي؟
ليلي گريه كرد. ليلي تشنه تر شد.
خدا خنديد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 18:28
+5
Danial
Danial
زنگ زدم به دوست دختر که فردا با هم بریم خرید ، یه دفعه یادم اومد که :
عٍه . من که دوست دختر ندارم .
هیچی دیگه . زنگ زدم کنسلش کردم !!!{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 16:50
+2
saeed
saeed
شما كدوم یكی هستین ؟! ( راستشو بگو )

فروردین = مغرور
اردیبهشت = شرور
خرداد = عصبی
... تیر = زیبا
مرداد = مهربان
شهریور = معصوم
مهر = دورو
ابان = حسود
اذر = بدشانس
دی = دوست داشتنی
بهمن = بدجنس
اسفند = اروم..
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 16:26
+1
saeed
saeed
دختر:بابا می تونم برم پیش دوستم درس بخونم؟

بابا : نه نمیشه برو اتاقت درس بخون.

دختر:چرا آخه بابا؟

پدر:واسه اینکه سالها پیش مامانت هم میومد پیش من درس بخونه !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 16:18
+1
ebrahim
ebrahim
سیاست دخترا در مواجهه با پسرا :

۱- حیله گری با پسرای معصوم و ساده
۲- خوشمزگی با پسرای خوش قیافه
۳- دوستی با پسرای باهوش
۴- عشق با پسرای وفادار
۵- ازدواج با پسرای پولدار
و اما سیاست پسرا در مواجهه با دخترا :

۱- پیچوندن دخترای معصوم و ساده
۲- پیچوندن دخترای خوش قیافه
۳- پیچوندن دخترای باهوش
۴- پیچوندن دخترای وفادار
۵- پیچوندن دخترای پولدار
۶ – ازدواج با هیچکدام
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:46
+4
-2
hadith
hadith
سلام به تمام دوستان عزیزم،عید همگی مبارک و ایام به کامتون.{-35-}{-37-}{-21-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 14:29
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ