یافتن پست: #راه

rAmin
rAmin
شعر طنز شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو را از گل و بعداً مرا از خشت آفرید! برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید! مرا شکل طاووس کرد و تو را شبیه بز و کرگدن آفرید! به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید تو را روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید! وزیر و وکیل و رئیس ات نمود مرا خانه داری خفن! آفرید برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره، پری، نسترن آفرید برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید! برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید پاسخ شاعر مرد: به ‌نام خداوند مردآفرین که بر حسن صنعش هزار آفرین خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین رژ و ریمل و خط چشم و کرم ت{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:42
+3
ronak
ronak
وقتی که راه آهن موج مکزیکی میزنه...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:48
+2
rAmin
rAmin
به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است: آرام، بی صدا، همیشگی{-34-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:34
+3
مهسا
مهسا
یادمون باشه که؛ خدا همیشه هست. -یادمون باشه که؛ کسی که زیر سایه دیگری راه میره، خودش سایه‌ای نداره. -یادمون باشه که؛ هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را. -یادمون باشه که؛ زخم نیست آنچه که درد دارد، عفونته. -یادمون باشه که؛ در حرکت همیشه افق‌های تازه هست. -یادمون باشه که؛ دست به کاری نزنیم که نتوانیم آن را برای دیگران تعریف کنیم. -یادمون باشه که؛ اونایی که دوستشون داریم می‌تونند دوستمون نداشته باشند. -یادمون باشه که؛ حرف‌های کهنه از دل کهنه میاد، پس دلی نو بخریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:48
+3
مهسا
مهسا
@asall چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش. پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم{-41-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:26
+4
مهسا
مهسا
اين روزها به رفتارهاي خوب شك كنيد ، احتمالاً درخواستي در راه است !{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:16
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
.::دیدگاه رو بخونید::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:07
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه تو هم دلت میخواد بری آمریکا؟پَـ نه پَـ گیرم برم آمریکا واسه زندگی!بهترین جاش اصلا!تو بگو بهترین شرایط!فقط کافیه تو آمریکا برق بره بعد برق که بیاد هیشکی تو صلوات فرستادن منو همراهی نکنه بغضم میگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:21
+2
مهسا
مهسا
از من می پرسند چطوری؟ می گویم رو براهم... کسی نمیداند رو به راهی هستم که تو رفته ای...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:58
+4
rAmin
rAmin
بله.....همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراه اول...!!{-14-}{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:52
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ