داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته، برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو باز کرده با تعجب میپرسه حامد تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ حامد رسید من دیلیوریشم…
یامین بهادری هنرمند پاپ و خوش صدای کشورمان در کشور استرالیا کنسرتی را برگزار کرد.
به گزارش مجلهی موسیقی ملودی این کنسرت شنبه سوم سپتامبر ۲۰۱۱ در ساعت ۸ در شهر ملبورن استرالیا اجرا شد.
این کنسرت نخستین حضور بنیامین در کشور استرالیا بود و در ادامهی این برنامه این هنرمند پاپ ایران تور کنسرتهای جهانی خود را آغاز کرد.
در این کنسرت بنیامین با گروه خود به روی صحنه رفت و منتخبی از بهترین قطعاتی که تاکنون از او در ایران منتشر شده را برای علاقمندان به موسیقی ایران در استرالیا اجرا کرد.
بر اساس این گزارش بنیامین بهادری بعد از انتشار آلبوم «۸۸» چندین بار روی صحنه رفت که اجراهای بسیار موفقی بودند. بنیامین بهادری این روزها آلبوم جدیدش را نیز آماده انتشار دارد
آدم هاي ساده را دوست دارم... همان ها كه بدي هيچ كس را باور ندارند! همان ها كه براي همه لبخند دارند! همان ها كه هميشه هستند...براي همه هستند! آدم هاي ساده را بايد مثل يك تابلوي نقاشي ساعت ها تماشا كرد! عمرشان كوتاه است. بس كه هر كسي از راه ميرسد يا ازشان سوء استفاده ميكند يا زمينشان ميزند يا درس ساده نبودن بهشان ميدهد آدم هاي ساده را دوست دارم !.! بوي ناب آدم ميدهند !.!
یارو ميره واسه تلفن همراه ثبت نام ميكنه، بهش ميگن: تا سه ماه ديگه بهت تحويل ميديم. یارو هم رو كمربندش مينويسه: به زودي دراين مكان يك موبايل نصب خواهد شد!!!
حامد!؟؟
1390/10/26 - 01:32