یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگ نباش بانو...پاییزبهشت خواهد شد برای موهای تو...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین اس ام اس هایی که اشتباه.می فرستی خیلی ساده و مختصر و مفید تمام چیزی رو که برای نابود کردنت کافیه به دست شخصی که نباید بدونه می رسونه!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:41
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو
بچه ها تو آکادمی به من رای بدید دیگه :( 
خیلی بدید {-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 12:24
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 12:14
+6
roya
roya

ببینمت . . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . .

نامش چ بود؟

هان!

باران . . .

باز با ;باران; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 11:48
+6
roya
roya
بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:53
+3
roya
roya
از این پس خالی به دست می زنیم که در یاد بماند به هیچکس نصیحت نکنیم،،


ادما در هر اتیشی که هستند باشند ما فقط نگاه می کنیم،،


دیگه مهم نیست برای دوست رگ پاره کنیم،،خون جاری شو،، ودل را به اتش بکشیم،،


هرچی که بود تمام شد دیگه به هیچ کس از ادما ودوست خوبی نمی کنیم،،


پس با تمام وجودی که هست از همه چی می گذریم،،


ومی گویم******بـــــــی خـــــیــــال هـــــمـــه********
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:49
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
  • 1---بهناز جوجو  (4 رای و 11.76.. درصد )
  • 4---roya  (8 رای و 23.52.. درصد )
  • 5---sara  (12 رای و 35.29.. درصد )
  • 6---نگار  (7 رای و 20.58.. درصد )
  • 7---NeDa  (3 رای و 8.823.. درصد )
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/07/10 - 00:53]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 23:44
+20
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقتها
نیازست که
دنده افکارت را خلاص کنی
بگذاری برود
برود به تنهایی برای خودش
در چمنزار خاطرات بچرد
قیقاج کند
لگد بیاندازد
حتی در خاکهای اطراف
غلط بزند
خودش را خر فرض کند
هرچند فقطافکارت است که
دنده اش ارا خلاص کرده ای
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیدن

یک پنجره که مثل حلقۀ چاهی

در انتهای خود به قلب زمین می رسد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را

از بخشش شبانۀ عطر ستاره های کریم

سرشار می کند.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:20
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ