یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خونه ما خاموش و روشن کردن کولر تموم شد

داریم خودمونو برای مسابقات کم و زیاد کردن بخاری اماده کنیم ‬‫
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 18:41
+3
-1
hamid
hamid
دﺧﺘﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ پست گذاشته
ﻧﮑﻨﺪ ﻣﺮﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ینی اعتماد به نفس اینو اگه قرص بیزاکودی داشت الان ادویل بود!!!

=)))))))):O:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 14:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:38
+4
sara
sara
در CARLO
وقتــــے نـــــ ﮧ בستــــــے براے گرفتـטּ استَ

نــــ ﮧ آغوشـــــے برای گریــــ ﮧ

نــــ ﮧ شانــــ ﮧای براے تکیــــ ﮧ

انــتــظــــار نـבاشتــــ ﮧ باش

خنـבه‌ام واقعـــــے باشـב

ایــטּ روز‌ها فقط زنـבه‌ام تـــا בیگرے زنـבگـــــے کنـב ـ ـ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر متفاوتند آدم ها … عشق برای یکی دلگرمی و برای دیگری سرگرمی !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 11:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دراین خاک،دراین پاک،به جز عشق،به جزمهر،دگرهیچ نکاریم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 10:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خسته ام...
من از حضور آدم بی کار خسته ام
از دوست نا سپاس و دل آزار خسته ام

از راز و رمز بی سر وبی پای زندگی
وز شهرت دروغین اغیار خسته ام


من از تمام آنکه برای مقام و پول
خودرا فروخت ، خیلی و بسیار خسته ام


از دین و از سیاست و از اقتصاد تان
از آدمان بی دین و دیندار خسته ام

از مکر و از فریب و ریا و دروغ ها
من از خدا و ازخود و از یار خسته ام

مارا به دار محکمه ی دین چه میزنید
از دین و هم و زدنیه و از دار خسته ام..

بسیار خسته ام...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 10:48
+1
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 09:41
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
بی خیال همه چی پرت از دنیا می شم! ساده رها وکمی هم عجیب! همه اینها برای آروم کردن خودمه اما اتفاق دیگه ای می افته خدا زیر چونه امو می گیره ومی گه حرف بزن حرف بزن حرف بزن..............................
دیدگاه  •   •   •  1392/07/4 - 00:02
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ