یافتن پست: #رای

saeed
saeed

فال



یک روز یک پسر و دختر جوان دست در دست هم از خیابانی عبور میکردند


جلوی ویترین یک مغازه می ایستند


دختر:وای چه پالتوی زیبایی


پسر: عزیزم بیا بریم تو بپوش ببین دوست داری؟


وارد مغازه میشوند دختر پالتو را امتحان میکند و بعد از نیم ساعت میگه که خوشش اومده


پسر: ببخشید قیمت این پالتو چنده؟


فروشنده:360 هزار تومان


پسر: باشه میخرمش


دختر:آروم میگه ولی تو اینهمه پول رو از کجا میاری؟


پسر:پس اندازه 1ساله ام هست نگران نباش


چشمان دختر از شدت خوشحالی برق میزند


دختر:ولی تو خیلی برای جمع آوری این پول زحمت کشیدی میخواستی گیتار مورد علاقه ات رو بخری


پسر جوان رو به دختر بر میگرده و میگه:


مهم نیست عزیزم مهم اینکه با این هدیه تو را خوشحال میکنم برای خرید گیتار میتونم 1سال دیگه صبر کنم


بعد از خرید پالتو هردو روانه پارک شدن


پسر:عزیزم من رو دوست داری؟


دختر: آره


پسر: چقدر؟


دختر: خیلی


پسر: یعنی به غیر از من هیچکس رو دوست نداری و نداشتی؟


دختر: خوب معلومه نه


یک فالگیر به آنها نزدیک میشود رو به دختر میکند و میگویید بیا فالت رو بگیرم


دست دختر را میگیرد


فالگیر: بختت بلنده دختر زندگی خوبی داری و آینده ای درخشان عاشقی عاشق


چشمان پسر جوان از شدت خوشحالی برق میزند


فالگیر: عاشق یک پسر جوان یک پسر قدبلند با موهای مشکی و چشمان آبی


دختر ناگهان دست و پایش را گم میکند


پسر وا میرود


دختر دستهایش را از دستهای فالگیر بیرون میکشد


چشمان پسر پر از اشک میشود


رو به دختر می ایستدو میگویید :


او را میشناسم همین حالا از او یک پالتو خ[!]م


دختر سرش را پایین می اندازد


پسر: تو اون پالتو را نمیخواستی فقط میخواستی او را ببینی


ما هر روز از آن مغازه عبور میکردیم و همیشه تو از آنجا چیزی میخواستی چقدر ساده بودم نفهمیدم چرا با من اینکارو کردی چرا؟


دختر آروم از کنارش عبور کرد او حتی پالتو مورد علاقه اش را با خود نبرد.


دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 13:09
+3
sara
sara
در CARLO
چقدر تازگی دارد برایـــــــم
روزهایی که به امید آمــــــــدن کسی دلخــــــــوش نیســــــــتم !
و شبهایی که از نیامدنـــــــش دلگیر نمی شــــــوم !
*.... بی کســــــی هم عالمـــــــــی دارد ...*
دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 12:31
+6
ساناز
ساناز

همیشه احساست را نسبت به دیگران برای آنها بیان کن ، وقتی آنها از احساست نسبت به خود آگاه می شوند احساس بهتری خواهی داشت .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/3 - 10:44
+3
hamid
hamid
سلامتی حرفائی که نه میشه اس ام اس کرد،نه میشه تو چت تایپ کرد و نه میشه پای تلفن گفت...!
حرفائی که برای زمانی ست که تورا در آغوش دارم!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 23:11
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
قلبم را نشانه می گیرد *** شانه می گیرد برای شعر پریشانم شعر پریشانم! پریشانم... شانه ام می لرزد *** زد!...................
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 22:14
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 22:09
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
انسان ممکن است با یک نفر بیست سال زندگی کند و آن شخص برایش یک غریبه باشد ، می تواند با یک نفر بیست دقیقه وقت بگذراند و تا آخر عمر فراموشش نکند............

دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 22:01
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:35
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ