یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــــرگـــــرد

و زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن

مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام

تو یادت نیست

اما من خوب به خاطر دارم

که برای داشتنت دلی را به دریا زدم

که از آب واهمه داشت.......

برگرد.................
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایـــــــــــــا...آغوشت را امشب به من می בهـــــے ؟

برایِ گفتــن چیزے نــدارم اما برایِ شنفتنِ حرفهاے تو گوش بسیار . .

می شود من بغض کنمـــ تو بگویــے : مگر خدایت نباشــد که تو اینگونهــ بغض کنــے. .

می شوב من بگویم خدایا ؟تو بگویــــے: جانِ دل . .

می شود بیایــــے؟!!!

جاییــــــــــــــــــــــ که من گم شده امـــــــــــ خیلی دور نیستـــــــ

همین نقطه ای استــــــــ که ایستاده امـــــ.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 21:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 20:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 19:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر از کسی جدا شدی بهش بگو برای همیشه خداحافظ

هر چند با این کار قلب او را میشکنی و ناراحتش میکنی

ولی از انتظار نجاتش میدهی...!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 19:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها شبیه جودی ابوت شده ام

برای بابا لنگ درازی می نویسم

که این روزها دیگر خودم هم نمی شناسمش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 19:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دریا اشک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالی

من سرشارم از تنهایی ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم: خدایا سوالی دارم! چرا وقتی شادم همه با من میخندند.
ولی، وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟!

جواب داد: شادی را برای جمع کردن دوست، آفریده ام
ولی، غم را برای انتخاب بهترین دوست.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 17:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
.
.
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند
... ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش
.
.
نگرانش میشوم
دلتنگش میشوم
.
.
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود
مطمئن میشوم که حقیقی ست
.
.
هرچند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزودارم
هرکجا که باشد

پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/2 - 17:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ