♥ نگار ♥
و زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن
مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام
تو یادت نیست
اما من خوب به خاطر دارم
که برای داشتنت دلی را به دریا زدم
که از آب واهمه داشت.......
برگرد.................
در کافه تنهایی
بــــــرگـــــردو زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن
مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام
تو یادت نیست
اما من خوب به خاطر دارم
که برای داشتنت دلی را به دریا زدم
که از آب واهمه داشت.......
برگرد.................










