یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شاید تو همان گمگشته ی ازلی من باشی.
همان نیمه ی گمشده ی روح نا آرامم.
همانی که در طلبش روزگاری هرچقدر گشتم،
نیافتم و ناگزیر ایمان آوردم به افسانه بودنش.
همانی که هرگز نبود
ولی بودنش ناگریز بود و می ارزید به تمام بودنها و داشتنها ...
من خسته ام
از این راه طولانی که در طلبت و بی تو پیمودم.
دیگر رمقی برایم نمانده که بخواهم بودنت را اثبات کنم ؛
پس مهربانم،
خودت با صبوری بودنت را برایم اثبات کن و باش تا باشم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا مورد داشتیم
پسره برای اول مهر گذاشته ابرو هاش پر شه كه ناظم گیر نده!!!
به همین لاك بنفشی كه زدم قسم :|
من :|
پسره ^_^
اول مهر -_-
ناظم :/
لاك بنفش O.o
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:42
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 20:06
+3
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 15:58
+4
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 15:47
+3
sara
sara
در CARLO
«دوستت دارم» هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش

کنار گذاشته ام!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 12:50
+5
nanaz
nanaz
 

 


ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﻭ ﺍﻗﺎ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﻭﺭﻭﺩﯼ 92 ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ !

 


 

 


ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭﻝ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﯿﺪ!

 


ﺍﺯ ﻣﺎ ﮔﻔﺘﻦ …

 


ﺷﺎﺧﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻡ،ﺳﻮﻡ ﻣﯿﺎﻥ

 


ﻣﺪﯾﻮﻧﯿــﻦ ﺍﮔـــــــــــــﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣـــــﻮ ﻣﯽ ﮔـﻢ…

 

دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 12:42
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 12:37
+1
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 11:50
+1
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/1 - 11:39
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ