♥ نگار ♥
شمام اینجوری بودین ؟ ا
همیشه تو مدرسه عادت داشتم همکلاسی هامو بشمرم تا ببینم کدوم پاراگراف برای خوندن به من میفته … :دی
♥ نگار ♥
بچه که بودم، این موقع از سال که میشد کتاب درسی هام رو جلد میکردم. نه برای اینکه سالم بمونه، فقط برای اینکه یه ته خودکار بیک بندازم زیر جلد و با بغل دستیم فوتبال بازی کنم... یادش بخیر