یافتن پست: #رای

*elnaz* *
*elnaz* *
خسته ام از این دنیا...دلم وسوسه می خواهد برای خوردن یک سیب.......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:39
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 19:21
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو

بدترین حسرتی ڪــہ در زنـدگـے مےخوریم از ڪارهای خطایی ڪــہ مرتڪب شده ایم ، نیست … بلڪــہ از این است ڪــہ… ... چرا ڪارهای درست را برای ڪسی ڪــہ لیاقتش را نداشته انجام داده ایم ...!!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 18:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 17:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 17:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفـاقـت ایســتـادن زیـر بــاران

و با هـم خیـس شدن نـیـسـتـــــ

رفاقت آن است کہ یکی برای دیـگـری چــتــ ❤ــر شـود

و دیـگری " هیـچ وقـت " نفـهمـد

کہ چــرا خیس نشـده است . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر چه میخواهی آرزو کن
هر جایی که میخواهی برو
هر آنچه که میخواهی باش
چون فقط یک بار زندگی می کنی
و فقط یک شانس داری
برای انجام آنچه می خواهی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 16:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه میگن بارش بارون
من میگم عشق بازی آسمون

رسپینا یعنی پاییز،عاشقم،عاشق پاییز،عاشق بارون،عاشق راه رفتن زیر بارون بدون چتر،چون فقط اونجاست که کسی اشکای آدمو نمی بینه

اهورایی بودن یعنی قلبی بی باک داشتن
قلبی پاک داشتن
یعنی با عشق معنا یافتن
مهربانیم تقدیم به تو که قلبت دریچه عشق است


ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد
که گاهی با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/26 - 15:07
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ