♥ نگار ♥
برای خودش داستانی داره…….
قبل از اینکه بهش بگی که سیگار میکشتت،
بدون یه چیزی همین الان داره اونو
میکشه !!
در کافه تنهایی
هر آدم سیگاریبرای خودش داستانی داره…….
قبل از اینکه بهش بگی که سیگار میکشتت،
بدون یه چیزی همین الان داره اونو
میکشه !!










