یافتن پست: #رای

korosh
korosh
خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست / فقط می ‏خواست همو فهمیده باشیم

بدونیم نیمه ما ، مال ما نیست / فقط خواست نیمه ‏مون و دیده باشیم

تموم لحظه‏ های این تب تلخ / خدا از حسرت ما با خبر بود

خودش ما رو برای هم نمی ‏خواست / خودت دیدی دعامون بی ‏اثر بود  . . .

.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 10:59
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

به دست آوردن آنچه را که ما آرزو داریم موفقیت است .
اما چیزی را که برای به دست آوردن آن تلاش نمی کنیم خوشبختی است

دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 09:33
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟ سرم تو لاک خودم و دلم یه جو هوس نداشت بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن هنوز یه قطره اشکتو به صد تا دریا نمی دم یه لحظه با تو بودنو به عمر دنیا نمی دم همین روزا بخاطرت به سیم آخر می زنم قصه عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 09:23
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
یکی هست تو قلبم که هر شب برای اون مینویسم اون خوابه

نمیخوام بدونه که واسه اون که قلب من اینقدر بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه

یه نامه که خیسه پر از اشک و کسی باز اونو نمیخونه

یه روز همین جا تو اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم در رو که می بست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اون رو نبینم و بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میدم اینجا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 09:17
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 23:40
+4
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
ه بعضی از دخترا باید گفت :
عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 23:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 21:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 21:20
+2
xroyal54
xroyal54
چشم هــــ ـایت را ببند ...

در دلـــــ ـت با خــــــ ـدا سخن بگو ...

به همان زبــــ ـان ساده ی خـــــ ـودت سخن بگو ...

هرچــــ ـه می خواهی بگـــــ ـو ...

او می شنــــ ـود ...

شایــــ ـد بخواهی تـــــ ـورا ببخشد ...

یــــ ـا آرزویــــ ـی داری ...

شاید دعـــــ ـایی برای یک عزیــــــ ـز و یا شکرش ...

بگـــــ ـو می شنــــ ـود ...

این لحظه ی زیبــــ ـا را برای خودت تکــــ ـرار کن ...

پــــــ ـرواز دلت را حس خواهـــــ ـی کرد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 21:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 20:32
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ