یافتن پست: #رای

behzadsadeghi
behzadsadeghi
چه اشتباه بزرگیست !                                             تـلــخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرینترین لحظات زندگیش را سپری می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شهریور است... کم کم فکر باد و باران باش شاید کسی تمام گریه هایش را برای پاییز گذاشته باشد.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرای عزیز و دوست داشتنی کلوب
.
.
.
ﺟــــــﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﺗـــﻮﻥ ﺷﺒﻴﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗــــﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ ...

ﺑﺎﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﻣﻴﻜﻨــــﻪ ﺍﻩ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:07
+2
saeed
saeed
برای خودت زندگی کن کسی که تو را دوست داشته باشد.. با تو میماند
برای داشتنت میجنگد اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای میرود
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:51
+1
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ چیز بدتر از شماره‌هایی نیست که تو گوشیت سیو می‌مونند
فقط برای اینکه
اگه یه روزی دوباره تلفنت زنگ خورد، بدونی که نباید جواب بدی !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:42
nanaz
nanaz
برای بعضـــی دردهـا نــه میتوان گریــــــه کَــرد نـه میتوان فریــــــاد زد
برای بعضـــی دردها فقـــط میتوان نگــــاه کَرد و بی صـــــدا شکست …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ