یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ببینمت . . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . .

نامش چی بود؟

هان!

باران . . .

باز با “باران” قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 21:47
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

  دل اگه تنها نبود جا برای مهمون نمیذاشت ، کوه اگه عاشق نبود ، سر به بیابون نمیذاشت . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 20:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 18:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 15:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 13:27
+5
nazli
nazli

 


به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه



۷۳۰

هم داشته باشی‌… چرخ پراید عشقمم نیستی

دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 02:01
+8
nazli
nazli

حال گیری :پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن ،ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که ،سر به تن دخترای دیگه نباشه !!! پرچم بد جور بالاس


دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:57
+7
nazli
nazli
 

تفاوت خارجیا و ایرانیا در تموم کردن یه رابطهاش:


خارجیا :


پیتر : جولیا ما با هم به تفاهم نمیرسیم بهتره جدا بشیم


جولیا : پیتر برایت آرزوی موفقیت می‌کنم دوستی خوبی‌ بود


ایرانیا :


جمشید : فاطی این رابطه فایده نداره میری یا کاری کنم خودت بری؟


فاطی: الهی به حق پنج تن از دوست دختر بعدیت خیر نبینی،الهی زیر ۱۸ چرخ بری بااحساساتم بازی کردی، الهی سیاه بخت بشی به حق امام غریب،از تو بهتر برای من جون میدادن پا ندادم خاک تو سرت کنن من پسر خالم از بچگی عاشقم بوده و منتظر جواب منه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:50
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ