saeed
سهمیه هوای من هم برای تو...
برای نفس نفس زدن در آغوش دیگری لازمت میشود.
saeed
زندگی آنقدر ابدی نیست که بتوان مهربان بودن را به فردا انداخت...!
بیادتم شاید برایم فردایی نباشد
saeed
دلگیرم از مرغهایی که دانه خوردنشان پیش ما بود و حالا برای دیگران تخم میگذارند...
برو ولی میدانم روزی بوی کباب شدنت به مشامم میرسد!!
سعید
جایی خواندم ما آدم ها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد سوالی برایم پیش آمد... من برای چه زنده ام..؟